Goa gummor från BDG-tråden
För godbitarna som tuggat BDG ihop
För godbitarna som tuggat BDG ihop
Nu har jag fått tid för ny operation av mina myom. 15/4 är det dags. Denna gång kommer de inte gå in vaginalt utan öppna buken. Det blir ju ett rätt stort ingrepp, så nu hoppas jag innerligt att det blir ett plus sen. Antagligen blir det IVF så fort kroppen är redo.
mina: jag hoppas att det går bra på operationen den 15e. Håller tummarna.
ThaGirl: Hur går det för dig ?
Vi har varit på rul idag och fått veta att vi väntar en liten pojke. Ingen tvekan alls om det, så det ska bli spännande att ha en av varje sen. :)
ThaGirl: jag vet hur det är. Mitt har fortfarande inte gett med sig och då är jag i v20. Men det är ju värt det sen. :) Vilken vecka är du i ?
Operationen har gått bra och de tog bort ÅTTA myom. Nu är jag sjukskriven några veckor till och om 3 månader ska jag vara återställd efter operationen. DÅ är det dags att hålla alla tummarna ni ha för oss
Massa längesen det var aktivitet här! Hur är det med er tjejer?
Vi har nyss påbörjat vår utredning efter ett års fruktlösa försök. Har kommit igång med hormontesterna, och fått en första indikation på att prolaktinvärdet är för högt. Testade på nytt idag så får svar i mitten av nästa vecka ungefär. Oroar mig en del nu, inte för prolaktinets skull utan för att jag nu också skulle göra ett TPO-test som verkar vara en indikation på något lite mer läskigt. Hoppas verkligen inte det är något med det... Försöker hålla humöret uppe tills nästa vecka.
Inget plus här heller... Vi har precis fått börja försöka igen efter min operation. Vi har bokat tid för att köra nån IVF till innan vi ger upp. Tiden går ju och man blir ju inte direkt yngre och fruktsammare, så det börjar kännas lite hopplöst tyvärr...
Hoppas du får bra svar på er utredning Fröken Smilla, så att ni kan få hjälp till ett fint plus snart! Bara du och jag kvar som inte plussat tror jag...
Ja nu är det dags för oss att plussa tycker jag! Fick svar från gyn igår, alla mina tester ser nu bra ut. Prolaktinet var betydligt lägre nu, så det behövs ingen medicin för det heller. Nu väntar sambons spermaprov och min äggledarspolning. När planerar ni IVF?
Smilla och mina: tänker på er och håller tummarna stenhårt för att ni snart får era plus!! Hoppas att ni vill uppdatera här om hur det går för er. Skickar styrke kramar till er båda. Efter en jobbig graviditet och 30 veckors sjukskrivning blev vi tillslut igångsatt den 15/8 och efter en fruktansvärt snabb men underbar förlossning så kom vår lille kille äntligen, en liten Leon blev det.
Smilla: Det var ett tag sen ja! Vad skönt att värdena såg bra ut. Hoppas det även är bra för sambon och att det tar sig snart. :)
Mina: Aa, det e bättre att byta o åka lite längre så man trivs med den som hjälper en. Håller tummarna för er att det snart går vägen! :)
Annars går det väl ok för mej. Är i vecka 32 nu, foglossning som går upp o ner. Vill bara han ska komma nu :) Har väntat tillräckligt länge på att få honom. :)
3villbli4: Grattis! Min lilla grabb ska ha Leon som andra namn. Och Zacharias som första :)
Grattis till Leon!!! Jag uppdaterar er om vad som händer här på andra sidan plusset
Hej alla! Hur har det gått? Kan vi inte blåsa lite nytt liv i den här tråden? Påbörjade precis min första kur med bidrottningsgele och är superpeppad och tycker det är så spännande att se om det blir något den här gången
hej! jag hakar gärna på!
har BIM 18/11 och ska börja med Apiforce då... om jag inte skulle ha den ofantliga turen att vara gravid förstås.
är 40+ och försöker få till ett syskon till vår lille son, som är lite över 1 år. när jag blev gravid med honom hade jag ätit Apiforce i 3-4 månader.