• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • LouiMar

Jag skrev nog inte här efter att vi hade fått våran son, var ju så mycket ändå :) Han kom sent! 5 juli :) Vägde 3716g och var 50cm! Helt underbart har det varit sen dess om än en stor omställning. ;) Nu har vi bestämt oss för ett syskon och jag fick plusset för en vecka sen :) Weehoo! Är det fler av oss som är på G igen tro? 

Spännande bejb :) 

• Frökenfräken82
    nivatuq skrev 2014-04-01 12:11:27 följande:
    Våran lilla tjej kom 13 juni. Nu ska hon bli storasyster i November då vi väntar tillökning
    Vad roligt! Vår tjej kom den 11/6.
    Jag är också gravid igen och bebis nummer två är beräknad till den 22/11 så än så länge är jag bara i 6+4.

Så då är vi åtminstone tre i denna gamla tråden som är gravida och beräknade ungefär samtidigt?! Du, jag och LouiMar :).

Hur mår ni tjejer?
  • LouiMar
    Frökenfräken82 skrev 2014-04-02 23:09:48 följande:
    Jag är också gravid igen och bebis nummer två är beräknad till den 22/11 så än så länge är jag bara i 6+4.

Så då är vi åtminstone tre i denna gamla tråden som är gravida och beräknade ungefär samtidigt?! Du, jag och LouiMar :).

Hur mår ni tjejer?
    Jaa jättekul :) Jag är beräknad 5 dec enligt online kalkylerna ;) Är alltså bara i vecka 5+0 :) Så håller fortfarande tummarna för fullt att det lilla fröet ska vilja stanna kvar :) 
  • nivatuq
    Frökenfräken82 skrev 2014-04-02 23:09:48 följande:

Hur mår ni tjejer?
    Våran lilla föddes 13juni och nu är det beräknat till 21/11
  • bejb

Oj så roligt om ni väntar tillökning alla tre! Härliga tider väntar! Jag hoppas att jag också får joina "väntelistan" snart :)
    Jag är 100 % för ett syskon men det gäller ju att pappan är det också :)
    Vore ju kul med en fortsättning på denna tråd för de som ska få nummer 2  :)

• Kameleonten

Kul att den här tråden vaknat till liv. Jag var nog inte så aktiv i den dock, men vår son kom den 9 juni och vi har BF med nästa den 27/8. Så det blir lite drygt två år mellan dem. Var på RUL idag och det är troligen en liten tjej :)

• bejb
    Kameleonten skrev 2014-04-04 21:24:48 följande:
    Kul att den här tråden vaknat till liv. Jag var nog inte så aktiv i den dock, men vår son kom den 9 juni och vi har BF med nästa den 27/8. Så det blir lite drygt två år mellan dem. Var på RUL idag och det är troligen en liten tjej :)
    Oj så roligt med en liten lillasyster!  Och oj så roligt med UL då man får se de små grynen :)
  • Pluttan
    bejb skrev 2014-04-01 11:57:07 följande:

Här har det varit tyst länge! Hur ser det ut för er idag? Har era killar/tjejer fått några småsyskon ännu? :)

I juli i år föddes min dotters lillasyster :)
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡