• sofhia

Nagon i South Australia?

Hej!

Har precis flyttat till Adelaide och skulle jattegarna komma i kontakt med andra svenskar. Vi har en flicka som ar 18 manader och en liten pa vag. Det finns en svensk klubb har men den ar tyvar vilande i ar pga for lagt intresse. Alltid roligt att kunna prata svenska med nagon och kanske fira nagra svenska hogtider tillsammans.

Ha en bra dag!    

• Svar på tråden Nagon i South Australia?
  • YokohamaNr2

Min kusin bor där och jag såg precis på Facebook att hon hade gått med i en svensk grupp på Facebook, men hittar inte namnet nu självklart...lycka till med letandet

• JIJA

Hej! Vi har också precis flyttat till adelaide och jag vill jätte gärna komma i kontakt med andra svenskar! :)
    vi har två små tjejer en på 3,5 och en på 21 månader!
    Såg också att den svenska föreningen var nere, väldigt tråkigt :(
    Vi får kanske starta en svensk playgroup :)
    ha det så bra!
    ida

• sofhia
    YokohamaNr2 skrev 2011-09-23 16:42:32 följande:
    Min kusin bor där och jag såg precis på Facebook att hon hade gått med i en svensk grupp på Facebook, men hittar inte namnet nu självklart...lycka till med letandet

Tack for ditt svar, ska kolla runt pa Facebook och se bad jag hittar.

JIJA skrev 2011-09-25 12:01:22 följande:
    Hej! Vi har också precis flyttat till adelaide och jag vill jätte gärna komma i kontakt med andra svenskar! :)
    vi har två små tjejer en på 3,5 och en på 21 månader!
    Såg också att den svenska föreningen var nere, väldigt tråkigt :(
    Vi får kanske starta en svensk playgroup :)
    ha det så bra!
    ida

Hej! Vore jattekul att traffas! Var i Adelaide bor du? Vi bor i Seaford som ligger nagra mil soder om Adelaide.

Svar på tråden Nagon i South Australia?