• ellen2008

Alternativ till IKEA i Australien

Hej, 
    Flyttar till Australien om några månader och ska möblera ett helt hus. Någon som vet namn på andra möbelaffärer än IKEA? Både inomhus och utomhusmöbler....även barnmöbler.... 
    Det kommer nog bli en hel del från IKEA men skulle vara kul att variera lite. 
    Tack på förhand!!

• Svar på tråden Alternativ till IKEA i Australien
  • Lovelo

Om du är ute efter lite billigare så är fantastic furniture ganska bra!

• ellen2008

tack snälla för snabbt svar, ska genast kolla ! Ja billigare men även dyrare om du har ytterligare förslag? 

• Lovelo

Freedom har jätte fina grejer och i lite varierande prisklasser. Domayne har fint men är dyrt. Vart ska ni flytta till?

• ellen2008

Till Geraldton utanför Perth... bor du i Australien? Tack för tips, verkligen mycket värt ! 

• sofhia

Hej!

Harvey Norman ar en annan mobelaffar som har alla slags mobler plus vitvaror och elektronik. Bunnings ar en annan stor affar dar man hittar allt man kan behova som spikar, verktyg, malarfarg, tradgardsredskap och liknande plus aven en del utomhusmobler och BBQs.
    Spannande med flytt! Ar det temporart eller "for alltid"? Jag bor i Adelaide men bodde i Perth drygt ett ar i borjan av min Australienvistelse. Det var dar som jag traffade han som ar anledningen till att jag blev kvar har i landet. : )

Lycka till med allt!

• ellen2008

Hej tack för tips! Vi flyttar på obestämd tid... tar 2 år i taget tänkte vi... ser mycket fram emot det!! Trivs du i Adeleide?

• Lovelo

Hej!
    Jag bodde i Sydney i 4 år med min (australienska) man. Vi flyttade hem till Sthlm förra året!
    Hoppas ni kmr trivas men det tror jag! Har ni vart i geraldton innan?

Svar på tråden Alternativ till IKEA i Australien