• MejaKiZnic

SÖKER ER unga par/föräldrar med barn i Nordvästra skåne

Hej hopp!

Söker unga par/föräldrar som bor i Nordvästra Skåne för att umgås med!

Jag och min sambo är unga föräldrar som söker andra att umgås med, allt för ofta så blir det svårt att träffa andra som ej har barn därför söker vi nu andra par som är i samma sitution.

Jag som skriver är 21 år och min sambo 22 år, min dotter är 3 år och vi har även en katt. Både två har ett stort intresse för musik så ett plus hade varit om vi någon gång kunde dra iväg på någon konsert (rock/metal mest). Vi gillar hitta på saker och sitter sällan stilla, så är ni aktiva så tveka inte att skriva. Jag älskar shoppa, frossa i det senaste,motionera och sitter aldrig still. Sambon älskar att spela (WOW, LOL mm), stort intresse för musik, och ibland bara ta det lugnt i svängarna tex spela kortspel och ta en öl.  Försökt skriva ner så mkt som möjligt om oss med så få ord som möjligt.

Känner ni igen er så tveka ej höra av er,

Ibland blir de en tur till krogen själva, ibland utflykt med barnen och ibland bara umgås och prata om sånt som rör föräldrarlivet.Solig

Är ni i samma ålder, vill träffa andra unga par med barn så SKRIV

• Svar på tråden SÖKER ER unga par/föräldrar med barn i Nordvästra skåne
  • Stumpan88

Hej!
    Vilken bra tråd du skapat. Vi är i samma situation. Dock är vår ängel bara 3 månader. Var i NV skåne bor ni?

• MejaKiZnic

Oj, roligt att prata ändå vi bor i helsingborg. Vart bor ni :)

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Stumpan88 skrev 2011-09-26 09:54:35 följande:
    I Ramlösa. Var bor ni?
    Västra Berga, var i Hembygdsparken i veckan och  vad man sakna några andra familjer att vara med då Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • Nelah

Hej!
    Jag tillhör kategorin ung förälder men inte min sambo ;)

Vi gillar dock musik, ska se Arch Enemy i lund den 11 :D vilket vi ser framemot.
    Bor nära dig MejaKiznic, men din sambo får stora minus av min pga wow ;) Här är det 360 som gäller.

Sonen vår är 4,5 månad. Men hittar gärna på saker :) Du kan väl skicka ett mail om du har lust?

Kram

Jacob 2011-05-18 <3
  • MejaKiZnic
    Nelah skrev 2011-09-27 21:53:45 följande:
    Hej!
    Jag tillhör kategorin ung förälder men inte min sambo ;)

Vi gillar dock musik, ska se Arch Enemy i lund den 11 :D vilket vi ser framemot.
    Bor nära dig MejaKiznic, men din sambo får stora minus av min pga wow ;) Här är det 360 som gäller.

Sonen vår är 4,5 månad. Men hittar gärna på saker :) Du kan väl skicka ett mail om du har lust?

Kram
    Nej vill också see Förvånad Haha x-box så skoj! Mailar dig på en gång
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden SÖKER ER unga par/föräldrar med barn i Nordvästra skåne