Finns det memory för barn i 3-4 årsåldern?
Gillar 3-4 åringar att lägga memory?
I så fall var har ni köp dessa någonstans?
Gillar 3-4 åringar att lägga memory?
I så fall var har ni köp dessa någonstans?
Min fyraåring fick sitt första memory när han var runt tre. Han gillar det! Är köpt i en vanlig leksaksbutik. Han har både med bamse och dinosaurier.
Precis som Min högsta önskan så fick min son Bamse-memory och dinosaurie-memory vid 3 års ålder Jättekul tycker sonen!
Jag tror det är Kärnan som är märket på dessa memoryn, och de finns i vanliga leksaksbutiker
Det borde ju gå med vilket memory som helst. Har man ett litet barn så kanske man halverar antalet rutor så att det inte blir så många att välja medan helt enkelt.
Precis som Min högsta önskan så fick min son Bamse-memory och dinosaurie-memory vid 3 års ålder Jättekul tycker sonen!
Jag tror det är Kärnan som är märket på dessa memoryn, och de finns i vanliga leksaksbutiker
Min 4-åring älskar memory. Köpte ett spökmemory förra veckan som han klarar jättebra. Min svägerska gjorde ett eget memory genom att klä kartongbitar med foton av släktingar. Jättefint och barnen älskar det.
Vi har ett par memoryspel, i början plockade vi bort några par för att vi skulle jobba med regler och sånt. Sonen gillar memory, men lottospel är ännu roligare! (Där man har brickor med ett antal figurer och drar en lott åt gången, då letar man inte par utan jämför bara med de bilder man har på sin egen lottobricka).
Jag har köpt ett Barbapapa memory till min gudson, han är 3år
Hittade det här www.greenjellytoys.com/barbapapa-memory/2660-0