Sveriges Sämsta Mamma?
Filmades 4 September 2011 en bit innan Skeppsbron Stockholm.
">
Såg henne få motorstopp 3 ggr, tala i mobiltelefon länge.
Filmades 4 September 2011 en bit innan Skeppsbron Stockholm.
">
Såg henne få motorstopp 3 ggr, tala i mobiltelefon länge.
Jaha.
FLmaffian igång igen.
Jaha.
FLmaffian igång igen.
Kan ge mig på att Ts tycker att Ts är en jättebra mamma?
Mamman får en ironisk tummen upp!... Nä men seriöst, att ha en (cirka) ettåring hängandes ut genom fönstret i ett fordon som rör sig är extremt farligt och korkat.
Folk här är ju helt tokiga i möjligheten att få socanmäla verkar det som och här finns ju allt på video. Limited time offer! Once in a lifetime chance :D
Jag mår illa!
Hur tänkte du nu TS? Titta en liten unge som kan trilla ur bilen och bli påkörd, vilken dålig morsa. Vad kan jag göra? Ja! Jag filmar dem och om det går åt helvete har jag en skitcool film jag kan lägga upp på youtube. Klarar de sig kan jag i alla fall trasha henne på FL.
Ja hurra för mamman och hurra för dig.
Fast om Ts inte hade filmat så hade det ju inte funnits något bevis för att kvinnan körde så med sina barn. Vad skulle hon ha gjort tycker du då? Kastat sig ut i vägen och stoppat bilen och skällt på henne?
Tror knappast att det hade hjälpt. Kör man så med sina barn så är man nog inte motaglig för en utskällning!
Frågan är ju nu vad man ska göra?
I min nyfikenhet så kollade jag upp regnumret och det är en avställd husvagn?! Eller hur!! Snacka om att bytt regnummer.
Men va fan. Ringde du inte och larmade polisen? Det hade ju varit bättre för barnen än att hänga ut familjen på F.L.