JAg vill donera...
Men vart vänder man sig? Bor i Borås.
Har tre friska barn och har väldigt lätt för att få barn.
Hoppas att mina ägg kan ge någon annan glädje i livet..
Men vart vänder man sig? Bor i Borås.
Har tre friska barn och har väldigt lätt för att få barn.
Hoppas att mina ägg kan ge någon annan glädje i livet..
Underbart att det finns människor som du!
Aspef - Ägg- och Spermiedonatorernas Förening:
http://www.aspef.org/
Hittade på webben, de kan säkert ge dig info om vart du ska vända dig. Lycka till!
tack för era svar =) Ska genast spana in sidorna.. Hoppas att jag kan göra världen enklare för någon åtminstonde.. =)
bara att kontakta ditt landsting så lotsar dom dig vidare.
jag håller på att donera till uppsala nu. lämnat första blodprovet och ska tillbaka och ta nytt och träffa psykolog nästa månad.....
bra beslut av dig, finns alldeles för få...
Du kommer inte att ångra dig, det är en härlig känsla att kunna hjälpa till lite på det sättet.
Kolla gärna i min blogg där jag skrev om hela min donationsresa, (under etiketten i högerspalten är alla donationsrelaterade inlägg samlade.)
Lycka till.
typisktelins.blogspot.com
Åh, tack så mycket för att vi får läsa din fina blogg! Det känns oerhört lugnande att få veta i detalj hur det går till (trots att bilden på sprutorna är ganska läskig!!) :)
Kommer du att göra om det?
Så betyder det att om man fortsätter direkt och donerar en gång till så behöver man inte ta om de där blodproverna?? Mäste man prata med kuratorn en gång till eller kan man skippa det också?
Återigen en ros till er som donerar!
Nämen åh! Tack. Vem vill inte vara cool liksom?
Stort tack till er som donerar ägg!
Det behövs verkligen och gör enorm skillnad för de som längtar efter barn.
Läste i din Blogg Åttioettan. Du är cool!
Fint att du skrivit om din donation. Jag har så klart läst många som väntar på ägg´s bloggar.
Heja!