Någon som ska börja med Pergotime i september?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
mmm ska bli så kul att planera och tänka på annat nu!
och vi har bestämt oss för att söka hjälp privat nu om det inte hänt något till årsskiftet iaf... 5-7000 skulle det kosta för en grundlig utredning exl ev. behandling (dock alla prover och sådant ingår) så får vi se sen vad dom säger!
Zaida87; jag tyckte att det var kämpigt med hormoner osv. Men det är värt det!!! Äggplocket känns men gör inte ont och insättningen känns inte alls! Fråga gärna om det är nåt mer du vill veta!!! Jo sen göt du vanliga vul för att räkna äggblåsor och det känns ju inte:)
Jag btw har fått positivt på ägglossningstestet idag :D Så nu måste jag vänta på att sambon kommer hem (inte förrän imorgon kväll). Jag hoppas verkligen att ägglossningen inte är över då.
Senast jag fick positivt på ägglossningstestet var i mars eller något och innan dess var då var oktober förra året, ganska precis ett år sedan. Så då jag väl får en ägglossning är det som att få ett plus på ett gravtest :p
jo jag hatar när folk säger så med haha men vi har diskuterat igenom det nu och nu får det bli så som fästmannen sa, att om det flyttar in en liten en efter att vi gjort oss av med alla grejer (speciellt vagnen blir tufft för den äääälskar jag!!!!) och det var en dyyyr vagn.... så betalar han gladeligen för en ny likadan vagn trotts att dom går på 11-12000...
det är verkligen tröttsamt detta med att det aldrig blir något...
går iaf lite framåt med hälsan för mig...
på en vecka så har jag fått dessa resultaten!
Rumpa: - 3cm
Mage: - 2cm
Midja: - 2cm
Lår: - 2cm
har inte vägt mig något då vågen har gått sönder och vägde mig senast för 3 månader sedan typ, ska iväg på nån hälsokoll nu på tisdag så ska vägas då så får vi väll se om det har minskat något sedan 3 månader... man kan ju hoppas iaf! Men minskningen på måtten är jag nöjd över på en vecka bara!
Happ, idag kom mensen. Bara att köpa hem ett nytt gäng ägglossningstester och sätta igång med pergotime på fredag.
Hej hur går det här inne!? :)
Hej. Orkar inte siitta o läsa igenom allt :/ Men jag undrar om det är någon som vet ifall man får betala för pergotime ? Jag ska till läkaren snart och jag hoppas på att få pergotime då. :)
Jag har för mig att det var billigt!!
Okej :)
Typ 81 kr
Okej tack :) Det var ju ingen fara.
Himla länge sen det var nån aktivitet här!
Tänkte bara säga det att jag är gravid!! Helt på egen hand!!!! efter över 4 års försök!!!!
v6 nu så fortfarande vääääldigt tidigt men ändock jag är gravid!!!