• Nojna

Mammor i Södertälje

Hej alla mammor! För lite över 1 månad sedan fick jag en dotter jag nu är mammaledig med. Detta är lite nytt och jag har insett att det kan vara ett hel tidsjobb:) Man anpassar sig till det nya rutinerna och det nya livet bättre för var dag! Vi vill jätte gärna umgås med andra mammor som bor i Södertälje med barn från det här året. 

• Svar på tråden Mammor i Södertälje
  • marinassk

Hallå där :) Ännu en mamma från kringelstan, dotra är nu 4 mån. Vart bor du? :)

• Nojna

Hej där, så trevligt att få napp så fort! Bor vid stadshuset. Ser att ni valt ge henne namnet Celine. Det är vad jag velat ge vår dotter, hehe det är ju inte så jättevanligt menar jag. Det blev Shirin. Jag är också 88a, gjorde lite researching på din blogg:) Jag bloggade lite ett tag finns på http://nojnas.blogg.se/

• Lattelower

hej jag är också nybliven mamma här i södertälje, jag träffar gärna nya vänner.

• Nojna

Trevligt! Hur gammal är lillen/lillan då?

• Lattelower
    idag är det babycafé på st ragnhildsgården arken. lugnt o trevligt. rekomenderas varmt. kl 13.30
  • Nojna

Har du nån  fb, blogg lattelower? 

• Linaa87

Här har ni en till Södertälje morsa som gärna träffar lite nya ansikten :)

• Nojna

Hej Lina! på fb finns en mamma grupp 2011, gå med :)

• Lattelower
    Linaa87 skrev 2012-01-16 22:26:18 följande:
    Det fanns flera stycken sådana, vilken utav dem är det?
    Den heter södertälje mammor 2011 men den är som sagt "hmlig" vilket innebör att du inte hittar den själv utna behöver bli inbjuden. vi har gjort så eftersom vi delar med oss av telefonnr mm i gruppen som alla inte vill ha offentligt.
    Men skriv ett meddelande till mig så bjuder jag in dig . Jag behöver alltså ditt namn eller länk till dig på facebook för att kunna bjuda in dig.

du är så välkommen
  • Linaa87

Lina Alsaigh Granholm, invitera mig gärna. Vore så himla kul att få lära känna lite nya människor.

• Lattelower
    Linaa87 skrev 2012-01-17 21:46:02 följande:
    Lina Alsaigh Granholm, invitera mig gärna. Vore så himla kul att få lära känna lite nya människor.
    så snart du godkänt min vänförfrågan så lägger jag till dig i gruppen
  • Lattelower

Puttar lite för tråden då jag gissar att det nu finns fler mammor eller blivande mammor.

Svar på tråden Mammor i Södertälje