• ingela89

unga mammor som vill ses i sthlm

hej!

ingela heter jag och är 22 år. den 11 augusti fick vi en liten gosse och har en flicka sen tidigare som är 2 år. felicia är mest på dagis så jag och lille ossian sitter mest bara hemma. så jag undrar om det är någon som har lust att ses.

• Svar på tråden unga mammor som vill ses i sthlm
  • Mariaaa

Hej, jag går på en öppna förskola för unga föräldrar på söder. Det finns massa mammor där! :) det är öppet på måndagar, onsdagar och torsdagar :) stadsmissionen driver stället.

• ingela89
    Mariaaa skrev 2011-08-29 20:37:07 följande:
    Hej, jag går på en öppna förskola för unga föräldrar på söder. Det finns massa mammor där! :) det är öppet på måndagar, onsdagar och torsdagar :) stadsmissionen driver stället.
    Jag var där när jag var mammaledig med min dotter så det kommer nog bli något besök där snart. Det känns LITE segt att sitta hemma hela dagarna :S
  • Melissaehis

Hej, Jag är 20 år gammal och min dotter är 1 år. Det vore kul att träffas..jag är ofta hemma och lata hehe. Det är inte lätt när man inte har nån vän som har barn. Då får man vara ensam :(

• Jolie12

Hej! Jag heter Joanna och är 22 år, har en son som är 19, snart 20 månader och han är ju hur vild som helst, springer runt, klättrar överallt :D o det är så kul o se alla framsteg. Han börjar dagis nu den 12/9. Men jag har inte vänner med barn som jag träffar, knappt nån vän alls förresten. Det är segt. Vi bor i Södertälje men jag är egentligen sthlm, gillar inte att bo här men har inte mycket val. Det går fort in till stan om man vill :P

Nu ska vi kanske även få syskon till Kian, i Maj så det är lite tidigt i graviditeten just nu. Men vi är inställda på att det ska gå :) Det var lite om mig. Och jag ses gärna!

Svar på tråden unga mammor som vill ses i sthlm