-
Tidigare kunde man handla på JC men nu börjar de på xs i storlek. Tycker HM, Lindex m.m. kan ha lite barnsliga kläder. Nån kanske kan tpisa om nån bra sida på nätet eller nån annan butikskedja.
-
Svar på tråden Vart handlar ni kläder till era 12 åriga killar?
-
Jag puffar på denna tråd... Vill oxå ha lite tips.
-
Puffar igen
Jag tycker det är jättesvårt med kläder, o sonen oxå. Vart handlar ni nu?
-
Jag har faktiskt handlat massor på Ullared. Snygga tröjor, byxor... Och till bra pris. Dom sliter ju rätt bra på kläderna. Min son har gillat kläderna... Han bryr sig ju inte om märket bara att det ska vara snyggt :)
-
Jag gillar oxå Ullared! Men tyvärr har vi lite långt dit men det blir några turer varje år. Ibland hittar man mkt o ibland lite. Fast det är svårt om barnen inte kan vara med o prova, särskilt byxor osv
-
KappAhl har en del som är bra
-
hej jag är inte förälder men köpte just en tröja på hm till en 12 åring pojke Jag rekomenderar kanske nog HM KappAhl och JC
-
Har en son på tretton år. Handlar lite på HM, Kappahl och Lindex. Blir en del på Ellos. Han kan ha 170 i barnkläder eller S i herrkläder. Funderar också på lite fler ställen. Hoppas på tips här.
-
Usch hoppas nu att ingen tar illa vid men jag brukar köpa kopior eller billig orginal utomlands. Vet att inte alla resmål har bra kläder och att det krävs en resa men a&f, DC, Addidas m.m kostar bara enbråkdel.
-
HM har helt ok kläder tycker jag, mitt kusinbarn handlar där ibland och han är 15. Men har inte JC barnkläder?
-
Skickar efter från www.gap.eu och fatface.com ! Har varit jättebilligt ett tag pga valutakurser. Nu lite dyrare men ändå inte dyrt tycker jag.
-
Åh vilken bra tråd!
Jättesvårt om man ska slippa de vanliga kjedjorna, sportaffärerna.
LaRedoute kan ha bra grejer, men ibland lite för "preppy-franskt".
Mer tips tack!
-
AceB, kikat in på lager157.com? Det har inte ett jättestort utbud, men det finns lite snygga Bondelid-plagg bl a för en billig penning där.