• Vinterprinsessa

Planerar du att donera ägg på Huddinge

....kan du isåfall tänka dig att göra det för mig, en sk korsdonation? Önskar så att göra ett syskonförsök och detta är sista chansen för mig då åldersgränsen sätter stopp för det om jag väntar.. Jag hoppas du finns! =)   

• Svar på tråden Planerar du att donera ägg på Huddinge
  • Patricia84

En vad, vad betyder det där? Om jag får fråga?

• Vinterprinsessa

En korsdonation innebär att om du tex skulle donera ägg åt ngn du vill hjälpa så skulle du uppge det parets namn på sjukhuset, dom i sin tur skulle få snabbare hjälp, men ngn annans ägg och inte dina. Dina skulle ngt annat par få, just för att man ej ska veta vem äggen kommer ifrån. Lite krångligt förklarat kanske men jag hoppas du förstår? =)

• Juliette F
    Från tråden "Vill du donera ägg":
    Kanske för sent, men jag är villig. Bor i Stockholm och har ett barn sedan tidigare. Är frisk och normalviktig.
  • Juliette F

Oj, blev konstigt när jag klippte o klistrade! Ska stå:

från tråden "Vill du donera ägg":

Kanske för sent, men jag är villig. Bor i Stockholm och har ett barn sedan tidigare. Är frisk och normalviktig.
    Feller0325

• Juliette F

Vinterprinsessa, det finns en annan tråd här som heter "vill du donera ägg". Där är det en tjej som erbjuder sig att donera ägg. Vet inte om hon riktar sig till nån speciell. Kolla in tråden, du kanske kan inboxa tjejen och höra om hon är intresserad av att hjälpa er?

Svar på tråden Planerar du att donera ägg på Huddinge