• Karolina82

Mammor i Malmö sökes för fikor och promenader

Jag är mamma ledig till en dotter född i december 2010,
    jag söker andra mammor som är lediga med barn för promenader,
    fika och barnsnack! Är det någon annan som känner sig sugen så hör av er
    här på Familjeliv så styr vi upp något. Alltid kul med nya vänner som är i samma
    situation som en själv. 
  • Svar på tråden Mammor i Malmö sökes för fikor och promenader
  • EmmaRoSa

Hej!

Jag är född 83 har tre pojkar på 4,2 och snart 4 månader och är hemma med alla bor också i Malmö hade gärna gått på promenader alltis kul med sällskap.

• Inese29
    Hej alla mammor i MalmöGlad

Jag födde min dotter Felicia  den  13 maj  2011 Babyoch tänkte det kunde vara kul med en tråd för oss med barn runt samma ålder att diskutera och följa varandras barns utveckling! och kanske gå på stan eller ta en  fika Skrattande
  • EmmaRoSa

Ja det hade varit kul, våra nyföddingar har ju helt plötsligt blivit 4 månader snart, tiden går för fort :( ser att jag skrivit till dig innan i din gb kul! Så vad händer på dagarna? här är det mys och promenader och mera mys med lillkillen och hans två bröder det är så kul att följa deras små steg snart är det smakportioner som ska introduceras spännande!!

• Gunnell
    Karolina82 skrev 2011-08-12 23:29:05 följande:
    Jag är mamma ledig till en dotter född i december 2010,
    jag söker andra mammor som är lediga med barn för promenader,
    fika och barnsnack! Är det någon annan som känner sig sugen så hör av er
    här på Familjeliv så styr vi upp något. Alltid kul med nya vänner som är i samma
    situation som en själv. 
    Hejsan! MIn son är 10 månader och jag är hemma på halvtid. Alla mina andra mamma-vänner har börjat jobba så det är ganska trist att hänga ensam i lekparken. Vi brukar vara i Folkets Park och gunga och kolla på djuren. Häng med om du vill!
  • Karolina82

Jätte gärna, när brukar ni gå dit?

• Gunnell

På eftermiddagarna, jag är föräldraledig på ons, to och fre.

Säg till om du är sugen nästa vecka, så kan vi ta en kaffe på far i hatten och gunga. Och naturligtvis så måste vi kolla på djuren! 

• Karolina82

Jätte gärna :) Fredag passar mig bäst...

• Gunnell

Perfekt! Vi hörs senare i veckan och bestämmer!

Svar på tråden Mammor i Malmö sökes för fikor och promenader