• Princess82

Måste man ha flytningar?

Måste man ha flytningar vid tidig graviditet? jag är i princip snustorr. Hade lite flytningar vid tiden för bim vita tunna, rinnande men inget nu längre?

• Svar på tråden Måste man ha flytningar?
  • Princess82

Hade du andra symtom? för jag har inga som helst? kände av lite ömma bröst samt lite flytningar då som försvann? men jag har absolut inget nu? :( orolig?? 

• Princess82

Beror det på hcg nivån ifall man har flytningar eller inte?? har försökt leta information om det men hittar inte??

• Nettis1975

Man behöver inte ha symtom heller. De kan komma och gå från dag till dag också. Ja, hade andra symtom som illamående, ont i ryggslutet och trött.

• Rosa socka

Nej då.
    Med mitt första barn hade jag massor av olika graviditetssymptom, med andra inga alls. Absolut inget. Jag kände mig precis som vanligt och kunde inte tro at tjag var gravid förrän vid RUL då jag fick se med egna ögon att det faktiskt fanns en växande människa i magen.

Och nej flytningarna beror inte på någon HCG-nivå utan det beror nog på något helt annat.

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Princess82

Oki.... mina symtom försvann för 2 dagar sedan ungefär. Jag har ont i ryggslutet däremot... men vet  inte om det beror på att man är orolig och spänner sig? Men jag hoppas det är graviditetssymtom.... är så orolig att något är galet?

• Nettis1975
    Princess82 skrev 2011-08-12 19:40:14 följande:
    Oki.... mina symtom försvann för 2 dagar sedan ungefär. Jag har ont i ryggslutet däremot... men vet  inte om det beror på att man är orolig och spänner sig? Men jag hoppas det är graviditetssymtom.... är så orolig att något är galet?
    Du kan likväl få tillbaka symtomen imorgon eller inte. Visst är man orolig, men det är ju inte så mycket man kan göra åt det än att försöka leva sitt liv som vanligt och ta hand om sig själv. Jag är i v.39 och är fortfarande orolig.
  • Princess82

Rosa socka:

Oki tack det gav mig lite hopp iaf..;) jag hoppas det går vägen för mig med. Jag har som fått för mig att det beror på att hcg sjunker och därför får jag heller inga flytningar.. Jag är i 4+ 6 så det är ju väldigt tidigt... och oron för att det blivit missfall är stor då jag längtat efter ett barn väldigt länge.

• Princess82

Nee jag vet att man inte kan göra nånting åt det, men det är svårt att låta bli att vara orolig som sagt...:) Hoppas allt går bra för dig..;)

• 3 barns mamma84

Puff
    Vid alla 4:a graviditeter har jag haft flytningar men en ledde till MA vecka 8+5
    Nu vet jag inte om jag e gravid men misstänker det har BIM-1 BIM-2 hr inga flytningar alls helt torr men har molvärk som har varit sen ÄL inga andra symtomer .  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Samanta245
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-08 15:16:13 följande:

Puff
    Vid alla 4:a graviditeter har jag haft flytningar men en ledde till MA vecka 8+5
    Nu vet jag inte om jag e gravid men misstänker det har BIM-1 BIM-2 hr inga flytningar alls helt torr men har molvärk som har varit sen ÄL inga andra symtomer .  

Samma här.  Jag hade flyttningar när jag var gravid sen fick missfall.  Jag är gravid igen.  Inga flyttningar.  Bara värk på högra sidan ibland på vänstra sidan.  Jag tror att det är molvärk.
Svar på tråden Måste man ha flytningar?