• why the face

Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)

Här kan vi som tycker om att prata om mens och konstiga flytningar lägga upp våra bilder och komma med jämförelser. Hur ska man liksom kunna veta ifall det är onormalt om man inte har något att jämföra med?
    Bilder på slemproppar vore trevligt också. Många vet ju inte ifall det är slemmisen som gått eller om det är flytningar.

Bara äckliga beskrivningar räcker inte, en bild säger mer än tusen ord.

Du börjar! 

• Svar på tråden Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)
  • FruFrööjd

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Jag dör!! Fan vilken bra tråd!! Skrattande

• Tussi80

Alltså precis det hände mig med, först försvann mensen sen kom det ut värsta klumpen. 2 Ipren hjälpte inte ett dugg. Nu känns det lite bättre dock. Fick i efterhand rådet att använda något de kallar för "profil" i förebyggande syfte istället. Kan ej ladda upp en bild tyvärr.

• why the face
    Luullis skrev 2011-08-04 21:26:33 följande:
    Ska inte den vara blodblandad? Jag har aldrig sett någon men jag har läst det...
    jaha.... är det alltså inte normalt att den är grön? Borde jag ringa BM imorgon eller?

Jag är förresten inte gravid så då kanske det inte är normalt med slempropp alls.... 
  • why the face
    NenneLo skrev 2011-08-04 21:26:51 följande:

Slempropp #2?
    Nice! Skål
  • AnnaCeciliaIngrid
    Tussi80 skrev 2011-08-04 21:41:07 följande:
    Alltså precis det hände mig med, först försvann mensen sen kom det ut värsta klumpen. 2 Ipren hjälpte inte ett dugg. Nu känns det lite bättre dock. Fick i efterhand rådet att använda något de kallar för "profil" i förebyggande syfte istället. Kan ej ladda upp en bild tyvärr.

Hahahahahaaa
  • Ikka

Det här var ju humor på hög nivå, åtminstone när man som jag legat i solen i fem timmar och troligen lider av någon form av solsting...=P

Till Lady Namárië; 2 Ipren gör inte susen alls du. För en sån där krävs det andra metoder...
    Har själv inte lyckats med det där som du postade bild på dock, bara hörsägen för min del.
    Har iaf hört att det enda som hjälper är att ringa "mormor 112" för en akut natts ostörd sömn alternativt whiskeyindränkt snuttetrasa med sockerbit i - till dig eller den lilla rosa pipande, eller för er båda två....

Why the face: Tja, det sägs ju att kvinnor är från Venus så en utomjordingsgrön slempropp är väl helt på sin plats va? Jag blir mer orolig för personen som skickade bilden på en snigel, har hon inte läst någon biologi alls? ;)

• Luullis

Men fy vad tråkigt att dom tog bort min mensbild

• R3becca
    Lady Namárië skrev 2011-08-04 21:31:26 följande:
    Gud, vilken bra tråd! Min mens är jättekonstig. Den var borta hur länge som gelst,,och sedan fick jag liksom världens mensvärk och så kom det ut en sån här klump: www.familjeliv.se/hem/lady_namarie/gallery/ph...

Borde jag ringa sjukvårdsrådgivningen, eller räcker det om jag tar två Ipren?
    Men shit! För mig hände samma sak!
    Jag blev skickad på operation pga kraftiga magsmärtor, och ut kom en 4,6 kilos skrikande, skrynklig liten röd sak.
    Jag frågade direkt vad dom trodde att det var, och om jag skulle få bestående men av detta.
    Tyvärr har jag fått veta nu att jag kommer få dras med detta "problem" för resten av livet.
    Men jag tror jag klarar mig, för min lilla cysta är rätt charmig ändå

Och, nej, ipren hjälper inte alls. Ring istället "mormorakuten", det brukar funka för min del  
  • Lady Namárië
    R3becca skrev 2011-08-05 10:38:36 följande:
    Men shit! För mig hände samma sak!
    Jag blev skickad på operation pga kraftiga magsmärtor, och ut kom en 4,6 kilos skrikande, skrynklig liten röd sak.
    Jag frågade direkt vad dom trodde att det var, och om jag skulle få bestående men av detta.
    Tyvärr har jag fått veta nu att jag kommer få dras med detta "problem" för resten av livet.
    Men jag tror jag klarar mig, för min lilla cysta är rätt charmig ändå

Och, nej, ipren hjälper inte alls. Ring istället "mormorakuten", det brukar funka för min del  
    Samma här. "Livslånga men, besvären bör lätta lite om ca 18 år." Jag har dessutom råkat ut för det TRE gånger.
    So say we all
  • why the face
    Luullis skrev 2011-08-05 07:46:17 följande:
    Men fy vad tråkigt att dom tog bort min mensbild
    Rynkar på näsan
  • Ikka
    Lady Namárië skrev 2011-08-05 14:31:11 följande:
    Samma här. "Livslånga men, besvären bör lätta lite om ca 18 år." Jag har dessutom råkat ut för det TRE gånger.
    Är inte det som att betrakta som trippelt livstidsstraff? ;)
  • QueenObscene

Jag måste bara få säga att MIN mens är minsann helt normal, den är precis så blå och transparent som mensen är i libressereklamen.

Svar på tråden Ser min mens konstig ut? (BILDTRÅD)