Jag är 19 år och känner mig så föråldrad
När jag var 17 år så träffade jag en kille som var 10 år äldre och vi är tillsammans än idag.
I början kände jag mig så ung och som en oskyldig flicka, och han var äldre och gav mig en beskyddande känsla.
Jag tänkte att om jag är tillsammans med någon äldre så kommer han inte titta på andra tjejer, och killen kommer vara nöjd med förhållandet, sexet kommer vara bra osv.
Men så vart det inte, och han gillar och titta på yngre tjejer än mig. Han gillar dom som är 15 år mest för han säger att det var då han slutade skolan (han gick aldrig gymnasium) och det är så antagligen han minns dom. 15 åriga flickor som är finast.
Nu har vi varit tillsammans i över 2 år och jag har en stark åldersnojja och är 19 år. Jag ser hur han tittar på dom unga tjejerna som är kortare än mig och oftast väljer han att titta på dom som är smalare än mig.
Jag känner mig så föråldrad och det var inte såhär det skulle vara :( Hur ska jag hantera allting?
Jag har berättat för honom hur jag känner men han frågar mig om jag ska hålla på såhär också när jag är ännu äldre och han laddar ner porr på 18 åringar? För ja kommer bli äldre och äldre nu hela tiden.
Mina jämnåriga skriver på facebook att dom känner att deras liv bara har börjat, nu är dom myndiga och kan göra vad dom vill. Men den bittra sanningen är den att livet slutar vid 18-19 och du blir mindre intressant. För vad jag har förstått så gillar män unga tjejer som är korta. Dom är mest attraktiva? Jag har en 10 år äldre pojkvän och han nöjer sig inte med mig verkar det som. Är dom bästa åren förbi redan tror ni?
Det finns nog inget lika underbart för en man som att titta o drömma om 15 åriga tjejer. Såna som inte är färdigväxta. Dom måste vara vackrast och jag är redan gammal, eller hur? :(
Skulle uppskattat lite tröst.