• StellanA

Hur tänker ni som urinerar ute vid andras hemmiljö?

Bor i ett bostadsområde som blivit en kissplats vid ett stort uteställe på sommaren. Vi som bor här lider verkligen av urinstanken på gården. Nu när det är varmt ute blir stanken olidlig. Det stinker till och med in i lägenheten när man öppnar fönster.

Och det är vanliga människor som gör det hur fan tänker man? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur tänker ni som urinerar ute vid andras hemmiljö?
  • DenNamnbitne

Nöden har ingen lag, måste man kissa är det fan i mig en mänsklig rättighet att göra det. Man behöver inte stå och pissa på någons hus eller tomt, lite hyfs får man ju ha. Men jag står upp stolt för folks rätt att få pissa!

• GrannenUnder

Såg en kvinna idag som förhoppningsvis bara kissade (hon torkade arslet med en stor sjal efteråt..) mitt på bussvändhållplatsen/torget här.... fyyy... hon lixom låg på backen, och jag skule rusa fram och hjälpa henne upp för jag trodde hon ramlat.. så reser hon sig upp med ett skinkorna i vädret, mitt i folkmassan och börjar torka med en sjal :S Folk det finns.... med nöden har ingen lag heter det ju, nöden har ens ingen moral!

• StellanA
    DenNamnbitne skrev 2011-08-02 21:53:03 följande:
    Nöden har ingen lag, måste man kissa är det fan i mig en mänsklig rättighet att göra det. Man behöver inte stå och pissa på någons hus eller tomt, lite hyfs får man ju ha. Men jag står upp stolt för folks rätt att få pissa!
    Det är fan ingen rättighet att pissa i andras hemmiljö. Sjukt egoitiskt bettende.
Svar på tråden Hur tänker ni som urinerar ute vid andras hemmiljö?