• wantababy

blöjor från norge

Nu har man hört talas om priskriget dom hade på blöjor innan jul, är det någon som vet om man fortfarande tjänar på att åka dit och köpa ett lager???
    har ca 8 mil till norge 

• Svar på tråden blöjor från norge
  • SilverEmma

Jag har hört att det är ca halva priset på blöjor om man jämför med Sverige nu. (dock inte säker på om det stämmer) Köpte själv ett jättelager innan jul som vi betalade 200 kr för, de tog slut för ett par veckor sedan.

• norgesessan

Nej, det är det inte, men ska man först åka till Norge (inte för att bara köpa blöjor) så köp i Norge. Var i Norge för drygt en vecka sen. Köpte också upp ett lager i december + att min mamma hade köpt upp under hösten

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • wantababy

jag har ju inte så långt till norge så jag funderar på att åka en sväng dit, om det inte finns nå bra erbjudande kvar så får jag iallafall en roadtrip :)

• norgesessan

Lite dyrare roadtrip än för nordmän som åker till Sverige på roadtrip
    Vi har 65 mil hem till min familj, så det hade blitt dyra blöjor för oss

• mamma 10

Vi beställer blöjr från norge med våra bekanta som handlar därifrån!
    De billigaste är landlord. (så vitt jag vet) Även willys ska ha billiga (har dock ej testat..)

• norgesessan

Då när det var så billigt i julas kunde man köpa ett märke til 5 kr paketet (halvpaket). Vi köpte Libero till 15 kr paketet (halvt) (norska)

• Ronjas mamma

blir tvungen att fråga eftersom jag köper Landlords blöjor dok i Danmark vad kostar dessa i norge? det med 50 stk i storlek 4?

Svar på tråden blöjor från norge