Gynekloger och kliniker Örebro, Karlstad el Västerås men även andra städer vid äggdonation/IVF, tips tack!
Nu har jag tagit första steget och letar med ljus och lykta efter en klinik eller gynekolog som kan tänkas hjälpa till med blivande behandling vid äggdonation. Jag är bosatt i Värmland så att Örebro, Karlstad och Västerås är ju i första hand tänkta men äv andra städer. Har ringt till Charlottamottagningen i Karlstad men gynläkaren hade semester. Barnmorskan vill att jag skulle återkomma för hon tyckte det var bäst att jag pratade läkaren, det kan jag förstå. Har testat att ringa till privatgyn i Örebro Stortorgets Gymott men då det är semster (ja jag vet) så möts jag av en telefonsvarare. Får testa nästa vecka.
Vore tacksam för alla tips i de städer jag nämde men äv andra städer blir bra. Jag kommer att få åka som en tok men det får bli så.
Det finns ett lasarett här i stan men jag har ej frågat om de kan hjälpa till med behandlig för jag vet att svaret blir nog nej. Jag är ensamstående så är man ju inte välkommen...*muttrar*
Vore snällt att få alla tips som går!