• Detmåstegå

Någon som fått pregnyl i början av graviditeten????

Jag har i den här graviditeten, efter 4 MA/MF i år, fått pregnyl och fragmin. Jag är nu i
    v 6-7.
    Jag har en liten fråga till er som fått pregnyl tidigare.....
    Kan man börjar blöda eller hindrar pregnylen blödningarna????
    Jag har tidigar fått proggisar och i den graviditeten började jag blöda (bruna flytningar) efter 2 v men på ultraljudet syntes det ingen graviditet...
    Alltså proggisarna hade dragit ut på det istället för att direkt stöta ut det.
    Jag är så rädd att det ska bli så igen.....
    Jag vill ju kunna tro att om jag inte blöder eller har några konstiga flytningar att allt e OK.....

• Svar på tråden Någon som fått pregnyl i början av graviditeten????
  • Detmåstegå

Ingen som kan hjälpa mig???

• Detmåstegå

Är det verkligen ingen som har fått pregnyl i början av graviditeten.......?

• Havsbrus

Jag tar pregnyl sen jag var i v4 är i v15 nu. Jag har inte haft några blödningar under tiden. Vet ej om pregnylen förhindra blödningar eller ej. Jag har fått gått på VUL i v7 sen v8 för att kontroller att allt är som det ska, och det har det varit. Gick även på ett VUL i v12 för att känna mig mer säker.
    Har du inte fått tid för VUL?
    De borde gör uppföljning om du fått pregnyl och fragmin. (Vet inte vad fragmin är!?).
    Framförallt är det skönt om man får se hjärtat slå. Det är ju otroligt jobbigt att gå och vänta på om man ska börja blöda eller om allt är bra.
    Hoppas det går bra för dig. Tycker att du ska stå på om att få göra ett VUL så du får se om allt är som det ska vara.

• Detmåstegå

Var på VUL den 14 dec och ska tillbaka den 5 jan....
    (fragmin är blodförtunnande)

• Detmåstegå

Tack för ditt svar!!!!
    (glömde säga det innan)

Svar på tråden Någon som fått pregnyl i början av graviditeten????