• Angela70

Hur mycket naket är det i "Hostel"?

Jag har en kort fråga. Mitt barn har hyrt en video-film som han ska titta på imorgon. Filmen ifråga heter "Hostel" från 2005 och är regisserad av någon "Eli Roth". Jag har tyvärr inte tid att se filmen innan min son, och undrar därmed om någon här har sett den? I så fall: hur mycket naket / sex innehåller filmen?

Mvh
    Angela

• Svar på tråden Hur mycket naket är det i "Hostel"?
  • Mommy89
    Modgun skrev 2011-07-09 23:18:11 följande:
    Jo jag har läst dom trådarna också.
    Dom är sannerligen hysteriska. TS son kommer antagligen bli en förtryckt stackare som är rädd för både närhet och nakenhet.
    OM han nu inte lyckas bryta sig fri och flyttar hemifrån så fort han kan Drömmer
  • Modgun
    Mommy89 skrev 2011-07-09 23:20:39 följande:
    OM han nu inte lyckas bryta sig fri och flyttar hemifrån så fort han kan Drömmer
    Knappast. Navelsträngen är ju uppenbarligen inte klippt än, så det lär dröja.
  • Inima

Jag minns att det fanns några damer med riktigt fina bröst i den filmen.

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • Mommy89
    Modgun skrev 2011-07-09 23:21:56 följande:
    Knappast. Navelsträngen är ju uppenbarligen inte klippt än, så det lär dröja.
    Nja, jag håller hoppet uppe då han trots allt är 17 - några kompisar måste han ju ha som berättar för honom att hans morsa är knäpp.
  • Dimes
    hullulla on halvat huvit skrev 2011-07-09 23:28:19 följande:
    :-O - som sagt; tortyrscenerna är nog värre än mängden nakenhet i filmen...
    Men du, det är lugnt. Det är ju på låtsas. Bröst är ju VERKLIGT! *ryser*
    P. Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney.
  • tahira
    Tråden, Råden Och Lustiga Länkar får mig att fundera över hur vissa tänker....

En mamma som försöker bryta ner en tonårings sexuella personlighet är otroligt oroväckande.

Någon annan som helt enkelt funderar otroligt mycket på tonårssexualitet skulle ju vara betydligt mer lugnande, om än lite störande.
  • hullulla on halvat huvit

Dimes; jomen såklart!!! Grovt tankefel av mig (som fortfarande knappt kan kolla på fodralet till filmen och får kalla kårar jag ser ordet Hostel)!!! :-O :-P

• lilla mej

men ar detta ett skamt??? i filmen torteras och slaktas manniskor pa otroligt grymma satt, och du oroar dig for om han ska fa se en tutte??? ar han sa kanslig kommer han fa stora men av den filmen och inte ar det pga tuttar och rumpor......men jag hoppas denna traden ar ett skamt...

• Slats

förstår inte att föräldrar kan resonera såhär nuförtiden. att spela tv-spel där man skjuter huvudet av andra spelar är okej, att se på skräckfilmer som visar tortyr är okej, men att se på porr och nakna kroppar är ej okej? sex och människans kropp är fan det vackraste som finns, du ska vara glad att din son får utlopp för sin sexualitet genom detta istället för att sätta på sina tjejkompisar. (även detta skulle ju vara okej i hans ålder)

tror din och din sons relation kommer bli riktigt dålig när han blir äldre och inser vad du håller på med. liten varning bara.

• paradox

Du kan lugna dig, det förekommer knappt nån sex i den filmen, bara lite styckmord och gore.

Rekomenderahan a serbian film

Svar på tråden Hur mycket naket är det i "Hostel"?