• sahara sahara

Urvuxna tygblöjor

Vad gör ni med era barns urvuxna tygblöjor? Jag har gett bort en blöjbyxa här och några vikblöjor där till folk som har velat prova, men ingen har fastnat för dem. Man får ju inte sälja dem på tradera, och jag tycker att det är enormt slöseri med både pengar och material att bara slänga dem...

Do something scary - the payoff is awesome!
  • Svar på tråden Urvuxna tygblöjor
  • La Lola

Sälj här på FL (under Köp&Sälj)?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • mer grubbel
    sahara sahara skrev 2011-07-09 09:37:13 följande:
    Vad gör ni med era barns urvuxna tygblöjor? Jag har gett bort en blöjbyxa här och några vikblöjor där till folk som har velat prova, men ingen har fastnat för dem. Man får ju inte sälja dem på tradera, och jag tycker att det är enormt slöseri med både pengar och material att bara slänga dem...
    Vadå, får man inte sälja på tradera? Dåligt!
    Blocket, som föregående sa. Eller sätt upp en lapp på din bvc?
  • Mammato2

Jag har köpt tygblöjorr på blocket, mycket smidigt.

• Hi5

Jag har köpt alla mina tygblöjor på Tradera. Fast det var ju ett tag sedan...

• sahara sahara

Oj, jag har visst glömt att svara. Skäms

Tack för tipsen! Nej, man får inte sälja använda tygblöjor på Tradera enligt deras regler, även om jag vet att många gör det ändå, men nu har jag ju några alternativ.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • tove lillalammet tygblöjor

Blocket är kalas. Men om man vill säja på tradera finns det ju folkFlört som lägger upp ett litet nytt inlägg och skriver med att man får ett stoort fint paket med på köpet - brukar funka. Var tydlig bara så det syns på bilden och i annonsbeskrivningen.
    Själv skickar jag irriterade mail till kundtjänst på tradera då och då, de kan ju ändra sig...hjälp gärna till .
    Tove

Svar på tråden Urvuxna tygblöjor