• Johline

Mammor som vill träffas i Kungsängen, Järfälla, Bålsta

Hej!
    Är 29 år med sambo och dotter på halvåret. Det skulle vara kul att träffa andra mammalediga i Kungsängen eller i närheten som Järfälla, BålstaGlad. Promenader, fika, prata och umgås! Var finns ni som också vill ha en härlig sommar med nya bekantskaper!

Vi hörs!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-06 11:05
    Puffar..

• Svar på tråden Mammor som vill träffas i Kungsängen, Järfälla, Bålsta
  • maddikken

Hej Jag är nyinflyttad till kungsängen, brunna och har en son som är 7 1/2 månad Och skulle tycka det vore trevligt att ses på en promenad och fika :) Mvh Madelene

• Pfyrix

Här finns en till boendes i brunna. :)
    Har 2 döttrar på 5 månader och nästan 2½ år :)

• maddikken

Hejhej Vad roligt att du också bor i brunna, Jag tar mer än gärna en promenad någondag :p

• Angel 87

Jag bor i Jakobsberg.
    Någon mer från Jakobsberg/Viksjö kanske? 

• Johline

Hej!
    Jag har varit bortrest några dagar, vad kul att några har svarat Glad. Skulle vara kul att ses o ta en promenad! Är det någon som har lust i slutet på nästa vecka??

• Lottie27

He på erj!

Jag är nyinflyttad i Brunna och vill gärna träffa andra, jag har en son på 13 månader :)

• princess79

Hej! Jag bor i Brunna sedan ett år tillbaka och är i vecka 31. Jag träffar gärna andra för fika och promenader. Det är bara att höra av er. Jag är 32 år.

• pierola

Hej!

Jag är 30 år och bor i Bålsta och är just nu i v.32 med första barnet =)
    Känner inte alls många i Bålsta då jag inte är härifrån så vore kul att lära känna andra mammor =)

• Pfyrix

tack för en trevlig fika. Får vi göra om snart tycker jag :D

• Rabben

Hej!

2-barnsmamma i Kallhäll här. En kille på snart 2,5 år och en som närmar sig 3 mån.
    Jag fikar och promenerar gärna!

Svar på tråden Mammor som vill träffas i Kungsängen, Järfälla, Bålsta