• tvåbarnsmor89

Neo Usö Vår/sommaren 2011

undrar om det finns några föräldrar här inne som låg på neo i USÖ Örebro vår/sommaren 2011?

• Svar på tråden Neo Usö Vår/sommaren 2011
  • Min älskade dotter

Vi låg på neo usö från 29/4 då vår dotter föddes sen flyttades vi till hemsjukhuset 11/5. Vi låg på lättvården ett tag innan vi åkte hem.

• tvåbarnsmor89
    Min älskade dotter skrev 2011-07-05 18:10:10 följande:
    Vi låg på neo usö från 29/4 då vår dotter föddes sen flyttades vi till hemsjukhuset 11/5. Vi låg på lättvården ett tag innan vi åkte hem.
    Okej, men då måste vi typ ha setts? vi låg på intensiven iof då mellan 4/5-10/5 sen lättvårdsavd... till 29/5
  • Min älskade dotter

jag minns ju inte när vi flyttades från intensiven...typiskt...men vi blev flyttade med kuvös till samvården då dottern va så liten och behövde "skyddas lite". När vi låg på intensiven va det inte många där alls,men när vi flyttades så fylldes intensivplatserna på rätt snabbt.men den 4/5 tror jag vi låg där...

• tvåbarnsmor89
    Min älskade dotter skrev 2011-07-07 09:42:29 följande:
    jag minns ju inte när vi flyttades från intensiven...typiskt...men vi blev flyttade med kuvös till samvården då dottern va så liten och behövde "skyddas lite". När vi låg på intensiven va det inte många där alls,men när vi flyttades så fylldes intensivplatserna på rätt snabbt.men den 4/5 tror jag vi låg där...
    Vart i rummet på intensiven låg ni?
    Astrid låg ju längst in mot fönstret sen så låg vi ju längst mot dörren på samma sida som astrid. sen den 5/5 kom ju lilla my på andra sidan rummet mot dörren...
    I vilken vecka kom eran dotter?
  • Min älskade dotter

Då måste vi gått om varandra precis,vi låg bredvid Astrid,mellan er och Astrid om man ska förklara platsen. Men då vi låg där fanns det ingen bredvid oss men det kom dit en tom kuvös ungefär då vi flyttades till lättvården. Eller om ni kom dit precis när vi flyttades kanske...

Vår dotter kom i vecka 32+2 men var väldigt tillväxthämmad och vägde endast 865 gram och var 34 cm lång.

Vilken vecka kom er?

• tvåbarnsmor89
    Min älskade dotter skrev 2011-07-08 08:45:25 följande:
    Då måste vi gått om varandra precis,vi låg bredvid Astrid,mellan er och Astrid om man ska förklara platsen. Men då vi låg där fanns det ingen bredvid oss men det kom dit en tom kuvös ungefär då vi flyttades till lättvården. Eller om ni kom dit precis när vi flyttades kanske...

Vår dotter kom i vecka 32+2 men var väldigt tillväxthämmad och vägde endast 865 gram och var 34 cm lång.

Vilken vecka kom er?
    Okej, ja då måste vi väl mer eller mindre gått om varandra ;)
    Men oj vad liten din var, men allt går bra nu?
    Min linus kom i v31+4 var 1900gr och 41cm...
    Hur länge låg ni på neo i och med så liten eran var...
Svar på tråden Neo Usö Vår/sommaren 2011