• Anonym

    När fick du en kram senast?

    Själv var det nog 2 år sedan då jag tog studenten, fick en kram av min klassföreståndare. Solig

    När fick du en kram senast?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-04 18:36
    Vem fick ni kramen av?

  • Svar på tråden När fick du en kram senast?
  • Häggen

    Av barnen varje morron då de går till skolan o då de lägger sig -då de är här vill skrivas :)

  • Jonte71

    Jag får ofta kramar, är rätt öppen att visa att jag gillar närhet från både vänner och andra. Sedan kan kramen vara olika, kramar  är härliga oavsett om de är familjära, vänskapliga, kärvänliga eller lustfyllda.

    Just nu skulle jag gärna ha en lustfylld kram av någon okänd trevlig kvinna!Solig

  • Anonym (8)

    fick en kram av min arbetsledare i måndags och en kram av pappa när han hade fyllt år och jag gratta dagen efter då han hade feber på sin stora dag

  • Stockholmstjejen
    Anonym skrev 2011-07-04 18:34:51 följande:

    Själv var det nog 2 år sedan då jag tog studenten, fick en kram av min klassföreståndare. Solig

    När fick du en kram senast?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-04 18:36
    Vem fick ni kramen av?


    Fick en kram av min son för typ 5 minuter sen :)
  • Anonym (Minnsej)

    Jag kan inte ens komma ihåg när jag fick en kram senast. Det är ett enda stort lidande. Har inte varit intim med någon på över tio år.

  • Akroterion

    Men så ledsen jag blir av att läsa om så många som inte kramas. Jag kramas ju varje dag, med frun, med barnen, med vänner, det är ju en kärleksfull gest på alla sätt och vis.

    Kramas mer med varandra!!!

  • Anonym (PP)
    Akroterion skrev 2023-11-19 22:45:10 följande:

    Men så ledsen jag blir av att läsa om så många som inte kramas. Jag kramas ju varje dag, med frun, med barnen, med vänner, det är ju en kärleksfull gest på alla sätt och vis.

    Kramas mer med varandra!!!


    Jag skulle gärna kramas mer. När jag skrev om en yngre tjej jag hade känslor för så sa jag att jag inte bara var ute efter sex, jag ville mest krama henne. Jag var sjuk i huvudet, skrev några här. Det är tyvärr en sån värld vi lever i Rynkar på näsan
  • Anonym (I helgen)

    När jag träffar barnen. De är stora 25-30 men vi kramas alltid, har gjort det sedan de var små.

Svar på tråden När fick du en kram senast?