• Smilleville

Mammaledig i STHLM, Tullinge.

Jag är en 31-årig nybliven mamma till en jättego liten pojke. Jag bor i Tullinge med min sambo och våra två hundar.

Jag undrar om det finns fler föräldralediga mammor i stockholmsområdet som kan tänka sig att träffas och hitta på något..... Det blir ganska ensamt att gå här hemma själv hela dagarna nu i sommar. Jag har flyttat hit från Helsingborg och känner därför inte så många här ännu.

Vill du hitta på något så skriv en rad.

Soliga hälsningar, Lisa

• Svar på tråden Mammaledig i STHLM, Tullinge.
  • Lavish

Precis, välkommen till Botkyrka tråden TS! Jag ska visserligen plugga i höst men kommer vara föräldraledig i Tullinge nästan hela 2012.

• telefon

ja nu när jag tittar noga på bilden så ser jag nog att det är du! Och det där med hundarna kommer jag ju ihåg från mammagruppen!

• 2barnsmorsa

Hej tjejer
    Jag tänkte höra med er om jag få hoppa på

Jag är mammaledig just nu med våran nyfödda son på 3 veckor.
    Har en dotter på 20 månader oxå
    Bor i tullinge och känner INGEN !!

// Linda        

• Lavish

Vad kul snabbmakaronen! Från slutet av januari ska jag vara mammaledig med min då 9 månaders pojke och hittar gärna på saker!

• Smilleville

Hej!

Grattis till din pojk!

Jag bor i Södra lanthem/Brantbrink och är ofta ute och går. 

På måndagar är det öppna förskolan mellan 13-15.30. Där brukar vi träffas. Det ligger i samma hus som Bvc.

Hoppas vi ses!

Hälsningar Lisa & Alwin       

• Tullingemorsan

Hejsan!

Har nyligen blivit mammaledig med barn nummer två som föddes i mitten av januari. Vi är ganska nyinflyttade i Tullinge och känner jag mig själv rätt kommer jag snart bli lite uttråkad och därmed vilja ta mig ut och prata med vuxna människor.

Finns det möjligen någon kvar i denna tråd? Har ni tips på hur jag ska aktivera mig?

Ha det gott!
    /Tullingemorsan

• Smilleville

Hej!
    Vad kul, vi är några mammor och pappor som brukar träffas här i Tullinge.   Vi fikar och hittar på lite saker tillsammans.
    Hör av dig om du vill med  ut och promenera eller ta en fika någon dag.  

Mvh Lisa  

• Lillamy08

Hej,

också rätt så nyinflyttad i Tullinge och känner ingen, ännu...Hittade den här tråden och låter ju jättekul att det finns några härikring som ses och hittar på saker!

Har tagit mig till öppna förskolan i Tullinge en gång, men skulle mer än gärna ses för en promenad eller fika med någon/några i det fina vårvädret :)

Har en son på 7 månader :)

• Lavish

Hej Lillamy

Jag fikar gärna någon dag, min son är 10 månader. Promenad är inte så populärt med lillen.

// Lavish

Svar på tråden Mammaledig i STHLM, Tullinge.