• Sessan 83 K

Ni som har ätit Pregotime- Hur lång tid tog det från det att ni åt första pillret tills ni blev gravida???

Som rubriken lyder: Hur lång tid tog det för er att bli gravida från det att ni åt första pillret tills att ni fick ett fint plus på stickan?

skriv ex:

första pillret den 1/1 gravid den 1/5

Tack!

• Svar på tråden Ni som har ätit Pregotime- Hur lång tid tog det från det att ni åt första pillret tills ni blev gravida???
  • Martina86

Start pergo 18/2 gravid 1/3 =)

• Längtarefterliten
    Martina86 skrev 2011-06-11 12:46:13 följande:

Start pergo 18/2 gravid 1/3 =)

ohh du vet inte vad du hade för progesteronvärde efter du tagit tabletterna?=)
  • Sessan 83 K

Grattis Martina86:) och tack för ditt svar!

Väntaolängta: jag ska börja äta pregotime om 3 veckor! har du mått "dåligt" av dina tabletter?

• Längtarefterliten
    Sessan 83 K skrev 2011-06-11 12:57:12 följande:

Väntaolängta: jag ska börja äta pregotime om 3 veckor! har du mått "dåligt" av dina tabletter?
    naej, första kuren hade ja lite lite illamående när själva kuren va slut.. men annars har ja inte känt av så mycket.. kände av ägglossningen mer,(med tanke på att jag ahde ägglossning, som ja inte brukar ha) fick som en träningsvärk i nedre delen av magen..
  • Martina86
    Längtarefterliten skrev 2011-06-11 12:49:11 följande:
    ohh du vet inte vad du hade för progesteronvärde efter du tagit tabletterna?=)
    ingen aning du faktiskt!
    Tog inag prover eftersom att det tagot sig
    Sessan 83 K skrev 2011-06-11 12:57:12 följande:

TAck du=) men jag kan säga att det tog sin tid, har försökt i 5 år, "bytte" karl och det funkade, 5 månader tog det frö oss första gången, men det slutade i MA, sen tog det 4 månader till, och 1 pergo kur=)
  • erajka

Pergostart 21/4 tror jag. Enligt VUL hade jag ägglossning 3 maj, BIM 20 maj (testade positivt 15 maj) Detta var första kuren!

• Sessan 83 K

Martina86: Va härligt att det äntligen tagit sig:) hoppas du mår bra!

VäntaOlängtar: Jag vet presic hur du känner, jag har Ä-L fast kanske bara 4 gånger/ år så därför vet jag hur det känns när den sätter igång:)

erajka: Grattis!!! Det gick ju fort! Precis som för Martina86:)

• sju27

Hur får man tag på prego? Vem skriver ut det? Hur funkar det? Någon som sitter på information om detta? Kram!

Svar på tråden Ni som har ätit Pregotime- Hur lång tid tog det från det att ni åt första pillret tills ni blev gravida???