• Evven

Prematurförening i Örebro?

Hittade prematurförening i Örebro och undrar om det finns någon som vet ifall den är aktiv?

• Svar på tråden Prematurförening i Örebro?
  • Kotte Grön

Vad heter den och har de någon hemsida? Jag vet inte om den är aktiv men är också intresserad. Har två barn födda i v. 36 och är gravid nu och denna gång kommer det inte gå längre än till v. 30. Är i v. 28+6 idag så det är inte långt kvar.

• Written Fiction

Jag skulle föreslå att ni pratar med prematurföreningen GBG.. EmmyK här på Fl är ordförande i den. Tror hon kan ha lite Örebrokontakter.

lycka till!

• tvåbarnsmor89
    Kotte Grön skrev 2011-06-04 19:13:02 följande:
    Vad heter den och har de någon hemsida? Jag vet inte om den är aktiv men är också intresserad. Har två barn födda i v. 36 och är gravid nu och denna gång kommer det inte gå längre än till v. 30. Är i v. 28+6 idag så det är inte långt kvar.
    Varför kommer du inte gå till längre än v.30 denna gång?
  • tvåbarnsmor89
    Evven skrev 2011-06-03 21:17:37 följande:

Hittade prematurförening i Örebro och undrar om det finns någon som vet ifall den är aktiv?

Ja undrar det med, fick en son nu i maj i v31+4...
  • Kotte Grön
    tvåbarnsmor89 skrev 2011-06-05 10:22:23 följande:
    Varför kommer du inte gå till längre än v.30 denna gång?
    Har inget fostervatten kvar och det produceras inget nytt. Dessutom har lillan fel på ena njuren. Ska till Uppsala på tisdag och göra magnetröntgen. På söndag om en vecka är jag 30 fulla veckor så jag är nog bara gravid i max en vecka till. De har i alla fall sagt är det inte kommer bli längre än 30 veckor. Hade det kommit nytt fostervatten hade hon kunnat ligga kvar i magen till v. 34 men nu gör det inte det.
Svar på tråden Prematurförening i Örebro?