• moono

Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD

Hur har dem sett ut när ni varit gravida??
    Jag fick inte gravid på detta. men har fått svagt svagt på rsfu test.
  • Svar på tråden Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD
  • ThereseX

Nu ska vi se om jag lyckas ladda upp min bild, detta test är taget idag och visade inte gravid.

• ThereseX

Och här kommer då bilden! ha ha
  • iser
    iser skrev 2011-05-31 22:56:58 följande:
    jag har tagit sönder ett negativt. Mitt negativa såg ut som Sommis. Skumt. Ditt ser annorlunda ut. När jag tog det fick jag svaga plus på cb men inte cb digital.
    jag tar tillbaka kommentaren eftersom jag tänkte fel då ditt test var lodrätt TS...
  • moono

Mitt eget fel. tog bilden väldigt konstigt :)

• Sommi
    ThereseX skrev 2011-06-01 20:25:06 följande:

Bra med bilden! Här ser man att den ensamma linjen är för svag om man jämför med mitt. Hemligheten ligger i att just den linjen blir starkare. Men testa om några dagar igen - ser lovande ut! För min egen skull är det dock kört  - det lilla som var ville inte stanna - i morse var testet nästan neg på vanilga CB - har bim idag. :( Nu vill jag bara att det snabbt går över så att man kan börja om igen! Lycka till ni andra!
  • moono

Va tråkigt sommi. Bara köra på igen :)

• bewe

Hittade tråden, förlåt för om jag puffar den men måste bara se om ThereseX visade sig vara gravid ändå..?
    Fick exakt samma streck, lika svaga/starka men ändå "Inte gravid".

• slemtorsk i din bralla

jag tog ett digitalt i går... det blev negativt och det såg nästan exakt ut som det i TS uppbrutet...tre linjer en jättestark och två ganska starka.. men inte lika som den första....

Mina linjer var tydligare och skarpare än de som ThereseX visar i sitt inlägg......därför undrar jag hur det har gått med TS???

• mamma2kids

ni e bra roliga köper ett digital för att slippa alla dessa spökstreck,sen bryter ni upp dom fniss.o undrar om de ändå inte kan va +men coolt att se va som finns inutti faktiskt.och håller tummarna att ni får + snart

• slemtorsk i din bralla
    mamma2kids skrev 2011-08-20 17:22:35 följande:
    ni e bra roliga köper ett digital för att slippa alla dessa spökstreck,sen bryter ni upp dom fniss.o undrar om de ändå inte kan va +men coolt att se va som finns inutti faktiskt.och håller tummarna att ni får + snart
    jag bröt ENBART upp det för att jag tyckte mig minnas en tråd om just det haha... sen gjorde jag det på toa på Volvo i Torslanda (mannen jobbar i ett kontorslandskap där) så jag hade ju inget att jämföra med.. så där stod jag och memorerade hur det såg ut...för att leta upp tråden här sen *ASG*

Jag blev så förundrad över att det var TRE streck liksom... två kan jag begripa..för det är det ju vid ett positivt test på andra tester... men TRE... men jag är inte den mest tekniska person som finns så det finns säkert någon förklaring.

FÖR ÖVRIGT så SKA testerna plockas i sär, batteriet ska slängas i batteriholk, plasten i plastinsamling och resten i brännbart bland hushållssopor... så EGENTLIGEN är det inte så korkat att bryta upp dem.. men jag är övertygad om att det inte var huvudsyftet av allas isärplockande...

HUR många har tex plockat bort batteriet (från dessa och de digitala ägglossningstesterna) och slängt dem rätt??? hmm....nu har jag blivit miljöaktivist också.... jag säger ju det att den här graviditets-jakten gör en totalt knäpp
  • tusstess

Jag är på bim-1 och har alla symtom i världen tycker jag (Försöker få till barn nr.3)..
    Vad tror ni? Vad betyder dessa tre streck? Lite starkare i verkligheten var strecken eftersom ljuset föll därpå.

• Flygaren
    ThereseX skrev 2011-06-01 20:25:06 följande:

Jag vet att det var länge sedan, men hur gick det?
Svar på tråden Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD