Hur har era uppbrutna cb digital sett ut?? BILD
Hur har dem sett ut när ni varit gravida??
Jag fick inte gravid på detta. men har fått svagt svagt på rsfu test.
Nu ska vi se om jag lyckas ladda upp min bild, detta test är taget idag och visade inte gravid.
OKej. Har du fått dit mens?
Mitt eget fel. tog bilden väldigt konstigt :)
Va tråkigt sommi. Bara köra på igen :)
Hittade tråden, förlåt för om jag puffar den men måste bara se om ThereseX visade sig vara gravid ändå..?
Fick exakt samma streck, lika svaga/starka men ändå "Inte gravid".
jag tog ett digitalt i går... det blev negativt och det såg nästan exakt ut som det i TS uppbrutet...tre linjer en jättestark och två ganska starka.. men inte lika som den första....
Mina linjer var tydligare och skarpare än de som ThereseX visar i sitt inlägg......därför undrar jag hur det har gått med TS???
ni e bra roliga köper ett digital för att slippa alla dessa spökstreck,sen bryter ni upp dom fniss.o undrar om de ändå inte kan va +men coolt att se va som finns inutti faktiskt.och håller tummarna att ni får + snart
uk.clearblue.com/sites/default/files/HCP_Publications/Brochures/hcp_cb9_professional_brochure.pdf
Titta på sida 10, där står det hur testerna fungerar och hur det ser ut inuti vid de olika resultaten. Fint va!
Lycka till alla.
Jag är på bim-1 och har alla symtom i världen tycker jag (Försöker få till barn nr.3)..
Vad tror ni? Vad betyder dessa tre streck? Lite starkare i verkligheten var strecken eftersom ljuset föll därpå.
Och här kommer då bilden! ha ha