exets nya flickvän tror att hon är mamma till mitt barn...............
JAg har lämnat min kille när dottern var 1.5 år. ny fyller hon 4 år. jag träffade en annan kille efter bara ett par månader men vi har tagit det lungt med barnen o framför mitt ex. nu till saken han har träffat en tjej som är sååååå svartsjuk att hon sa att hon inte ens vill axeptera att vi har haft sex ihop. Hon verkar vara snäll men tål inte att vi har kontakt på grund av våran dotter, ho tål inte att vi pratar ett annat språk (i telefon) när vi diskuterar saker osv... jag o min kille ska flytta ihop nu så jag hoppades att hon inte skulle vara så svartsjuk.. men nejjjjj.... hon fortsätter. vi var bjudna på samma fes nu o min dotter skulle komma dit med mitt ex o henne o hennes son. Hon bettede sig precic som om jag inte var där, lyfte upp min dotter i sitt knä, gick runt med henne i famnen, gumman hit o dit. min dotter satt i sitt pappas knä tillsammans med hennes son o dom lekte med en telefon, istället för att lyfta bort sin sån så sa hon till min dotter att hon skulle komma till henne, hon bara lyfte över henne o gav henne sin egen telefon.. men halåååå jag sitter där !!!!!!!!!!!! hon srang efter min dotter . om min dotter hadde viljat sitta i hennes knä hadde jag inte sagt ett skit, men nej hon lyfte upp henne konstan.. o när det var dags för mat kunde jag inte ens komma åt min dotter för hon lektemamma...hon skriver på facebook att hon älskar min dotter osv... hallo dom har just träffats typ 7 månader... hon har köpt en förlovningsring till sig själv, hon är helt besatt....