• Impèratrice

Någon mer som lurar sin partner? DEL 3

Då försöker vi igen så kallat "icke anonymt" ;) Någon fler som har slutat med p-piller eller dylikt och hoppas bli gravida utan eran partners vetskap?

Många har skrivit i andra trådar, vill gärna att ni skriver igen..

• Svar på tråden Någon mer som lurar sin partner? DEL 3
  • Anonym

Jag skulle gärna vilja veta hur ni kan leva med er själva som gör något så fruktansvärt elakt, egoistiskt och vidrigt?!

• Anonym

Håller med föregående talare...det är ju nåt man kommer överens om tillsammans...
    Hur fan kan man ens med att göra nåt sånt???

• LucyStacy
    Impèratrice skrev 2011-05-27 20:19:59 följande:
    Då försöker vi igen så kallat "icke anonymt" ;) Någon fler som har slutat med p-piller eller dylikt och hoppas bli gravida utan eran partners vetskap?

Många har skrivit i andra trådar, vill gärna att ni skriver igen..
    Ny tråd. Forfarande fel åsikt ;)
  • Anonym
    LucyStacy skrev 2011-05-28 00:13:46 följande:
  • Susanne905

Att fortsätta försöka intala dig själv till att detta förkastliga beteende är normalt visar på att du är totalt empatilös inför din stackars sambos vilja.

Gräsligt är bara förnamnet och som tidigare så förstår jag inte varför du inte istället letar upp en man som du inte behöver lura?

Hur f*n man kan med att göra så mot en människa man påstår sig älska och respektera är bortom mitt förstånd.

• Impèratrice

äh det spelar ingen roll. jag har redan bestämt mig.

trist dock att FL går in o raderar trådar, flyttar dem så andra inte ens kan få svara anonymt. Om nu detta är ett så hemskt ämne för många borde man väl få diskutera fritt. framförallt för att få hemska människor som mig på andra tankar ;)

• Impèratrice
    LucyStacy skrev 2011-05-28 00:13:46 följande:
    hehe :)  igår sa min pojkvän när vi pratade om hans kompis 3åring att ibland önskar han att det bara hände.. för just nu oroar han sig bara för allt runt omkring, men skulle de bara ligga och vänta ett barn utanför dörren "skulle man ju bara tacka och ta emot"

klart det inte rättfärdigar heller att jag gör det till mitt beslut. men det var lite lustigt
  • oOLillaJagOo
    Impèratrice skrev 2011-05-28 10:42:54 följande:
    hehe :) igår sa min pojkvän när vi pratade om hans kompis 3åring att ibland önskar han att det bara hände.. för just nu oroar han sig bara för allt runt omkring, men skulle de bara ligga och vänta ett barn utanför dörren "skulle man ju bara tacka och ta emot"

klart det inte rättfärdigar heller att jag gör det till mitt beslut. men det var lite lustigt

Men varför väljer man att göra någont sådant mot sin sambo, mot den man älskar och vill dela resten av sitt liv med? Varför? Kan DU förklara det för mig?

Förstår du inte vad det innebär att skaffa barn? Det är ett stort beslut och man bör ta sig en ordentlig funderare innan man väljer att sätta ett barn till världen. Visst - din sambo kanske skulle bli överlycklig, men det rättfärdigar inte ditt beteende. Han kanske verkligen inte vill ha barn - och om du då blir gravid mot hans vilja och för honom bakom ljuset... fy fan säger jag bara! Hur tror du han skulle må? Eller bryr du dig ens om det? tydligen inte.

Och vilken underbar berättelse att berätta för barnet... "Din pappa ville inte ha dig, men jag lurade honom..." wohoo!!

Hoppas ärligt talat att din sambo får reda på vad fan du håller på med och att du sedan står där ensam - icke gravid!

Svar på tråden Någon mer som lurar sin partner? DEL 3