• Myriz

Nu kom nästa dom

Har aldrig skrivit här förut eller varit inne på Familjeliv särskilt mycket, men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. 

Har sen fyra år tillbaka diagnosen Hypotyreos som jag behandlar med Levaxin. Jag och min man har försökt få barn i ett år men utan några resultat. Fick idag veta att jag har PCO. Vet egentligen inte riktigt vad det innebär förutom att ett barn kan komma att ta tid.

Tror bara att jag måste smälta allt ett tag för å komma på fötter igen. Men just nu känns det bara som en evig väntan framför oss. 

• Svar på tråden Nu kom nästa dom
  • Myriz
    MattiasFru skrev 2011-05-27 13:29:55 följande:
    Här har du en bra sida där du kan läsa lite  
    www.pco-s.com/ 
    Glad Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}
  • Yrja M

Hej! Vad bra att ni har sökt hjälp! Då får ni väl hjälp med pergotime också antar jag (?) så att du får igång din ägglossning.

Är det något särskilt du funderar över? Jag svarar gärna om jag kan.

• Myriz
    Yrja M skrev 2011-06-05 08:18:42 följande:
    Hej! Vad bra att ni har sökt hjälp! Då får ni väl hjälp med pergotime också antar jag (?) så att du får igång din ägglossning.

Är det något särskilt du funderar över? Jag svarar gärna om jag kan.
    Ja vi kommer nog få all den hjälp vi behöver. Jag har massa frågor som jag hoppas få svar på på måndag men annars frågar jag gärna här också. Det mesta med PCO stämmer nämligen inte riktigt in på mig, t.ex så väger jag 54kg så någon övervikt finns ju inte att tala om. Men jag hoppas på att gyn kan komma med några kloka svar.

Har du själv  PCO?
Svar på tråden Nu kom nästa dom