• Anonym (18 tjej)

fantiserar om äldre män

Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Är dem ens intresserade av så unga tjejer som mig?

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad

• Svar på tråden fantiserar om äldre män
  • Rollspelman54
    Anonym (18 tjej) skrev 2011-05-25 23:18:38 följande:
    fantiserar om äldre män

Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Är dem ens intresserade av så unga tjejer som mig?

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad

Jag är i samma situation som dig, fast tvärtom... Jag fantiserar om en sexuell relation med en ung kvinna som dig... Jag tycker att fantasier är härliga. Jag tror inte att jag skulle ta steget till att förverkliga fantasin även om jag fick chansen... Det är lite väl tabu med en 55 årig man och en 18 årig kvinna...

Jag har löst det med rollspel på en chattsida, och rekommenderar det varmt... Jag blir ofta ombedd att spela en mogen man i min egen ålder, som har en spännande relation med tex en kvinna som dig. Det är väldigt härligt eftersom det är två som spelar ut fantasin... Jag vet inte ens om vem motspelaren är oftast.. Kan tom vara en man, vilket man helst inte vill.... vilket oftast märks... Men fantasin är ju tex den unga kvinnan... Vilket man såklart hoppas, men lever sig in i totalt.

Jag rekommenderar verkligen rollspel, du får en äldre herre... Han får dig, ingen blir sårad... Och om du sedan vill ta steget att göra verklighet av fantasin så önskar jag dig lycka till. Ps, plinga till här om du vill ha adressen till chatten... Lycka till 😊
  • Anonym (Sine)

Alla har olika sexuella preferenser, inget konstigt med det.
    Slappna av kring detta,  men var försiktig för det finns en del knepiga killar där ute. Speciellt om du från början  går ut öppet med att du vill ha hård sex.

Det är bättre om du träffar en äldre kille som du blir naturligt attraherad av och det är ömsesidigt. Sedan, när ni börjat träffas,  så kan du berättta om dina fantasier. Då är det mindre risk att han är en sådan som gör dig illa. 

Det ska finnas en psykologisk fas i den sena tonåren när en del tjejer kan intressera sig för äldre män. Jag tror att det är enligt Freud, men jag är inte säker. Sp det kan vara övergående för din del.

I alla fall får vi ha vilka prefernser vi vill,  så länge vi inte skadar någon annan.

• Anonym (Sine)
    Anonym (rule) skrev 2013-11-02 08:13:27 följande:

Fantiserar om granntjejen som är 18. Hon verkar gilla att visa upp sig. Sett henne springa ut till bilen lättklädd, en gång endast invirad ett badlakan. Jag är själv 40.

Hon kanske hade bråttom, det behövs nog fler tillfällen för att veta att någon gillar att visa upp sig. 
  • Anonym (Sine)
    Anonym (rule) skrev 2013-11-02 08:13:27 följande:

Fantiserar om granntjejen som är 18. Hon verkar gilla att visa upp sig. Sett henne springa ut till bilen lättklädd, en gång endast invirad ett badlakan. Jag är själv 40.

Hon kanske hade bråttom, det behövs nog fler tillfällen för att veta att någon gillar att visa upp sig. 
  • Kristina1958

När jag var i din ålder så var äldre män mina bästa vänner. Växte upp i raggarkretsar så det var gott om bra och dåliga killar i alla åldrar. Men oftast om dom var lite äldre och höll sig från sprit så var dom jättetrevliga. 

Hoppas att du får bra erfarenheter av äldre män, vare sig det leder till.

Mvh Kristina

• Anonym (Olof)

Rollspelman54 m fl. Vadå trådstarten är 14 år gammal. 18tjej är idag om jag räknar rätt 32 år och ingen fjortis. Tjejen kan sitta med ungar, radhus, Volvo och ett tjurigt ex nånstans och ha annat för sig än möta äldre herrars rigida Lolita fantasier. Who knows? 18tjej som numera är 30 plus och strax medelålders själv, suktar hon istället efter en 18 årig kille? Vore intressant att veta, skriv till oss i tråden vet ja!

• Rollspelman54
    Anonym (Olof) skrev 2025-03-02 21:24:52 följande:

Rollspelman54 m fl. Vadå trådstarten är 14 år gammal. 18tjej är idag om jag räknar rätt 32 år och ingen fjortis. Tjejen kan sitta med ungar, radhus, Volvo och ett tjurigt ex nånstans och ha annat för sig än möta äldre herrars rigida Lolita fantasier. Who knows? 18tjej som numera är 30 plus och strax medelålders själv, suktar hon istället efter en 18 årig kille? Vore intressant att veta, skriv till oss i tråden vet ja!

🤣 Såg inte att tråden var så gammal, hur ser man det? Stod bara äldre och typ 26 may?
    Jag rollspelar rätt ofta med kvinnor i 30-40 års ålder, det är många som vill spela en yngre kvinna av dom. 

I fantasin funkar det bra, man kommer ju ihåg hur man själv var 16 och fantiserade om granntanten, polarens morsa osv... Man minns ju känslan. Det händer rätt ofta att äldre kvinnor i rollspelet vill att man är just den unge mannen i spelet... Så trådstartaren kanske lever som kåt 18 åring... I fantasin... Även om hon är i 30 års åldern. 😀

Jag är ju gammal gubbe nu, och fantiserar om yngre kvinnor, men jag har inga problem med att bli den kåta grabben i fantasin... Och det är många rollspelare som byter mellan olika scenarion... Även gummorna... Sedan kanske en ung spelare har svårt att spela mogen kvinna.. De har ju till skillnad från oss äldre inte levt som både ung, äldre och gammal. Det vore kul om trådstartaren uppdaterar 😀
  • Anonym (Integritet)

Problemet i det här är att vi som följer det här forumet nog är rätt överens om att unga tjejer inte gillar äldre män utan istället föredrar killar i egen ålder eller strax ovanför. Medans äldre män gärna vill ha unga kvinnor. Och bilden av en äldre gubbfet, tunnhårig, blek och glåmig gubbe ha sex med en ung och fräsh tjej är äcklig för de flesta av oss. Det är något som bör motarbetas till varje pris.

Så när en TS påstår något som du gör är det svårt att tro på det alternativt så tror vi att du är vilseledd eller bara tillfälligt förvirrad. Vi vill tala dig tillrätta och samtidigt se till att gubb-asen inte får för sig att du är någon form av norm. 

• Anonym (Olof)
    Rollspelman54 skrev 2025-03-03 14:30:15 följande:
    🤣 Såg inte att tråden var så gammal, hur ser man det? Stod bara äldre och typ 26 may?
    Jag rollspelar rätt ofta med kvinnor i 30-40 års ålder, det är många som vill spela en yngre kvinna av dom. 

I fantasin funkar det bra, man kommer ju ihåg hur man själv var 16 och fantiserade om granntanten, polarens morsa osv... Man minns ju känslan. Det händer rätt ofta att äldre kvinnor i rollspelet vill att man är just den unge mannen i spelet... Så trådstartaren kanske lever som kåt 18 åring... I fantasin... Även om hon är i 30 års åldern. 😀

Jag är ju gammal gubbe nu, och fantiserar om yngre kvinnor, men jag har inga problem med att bli den kåta grabben i fantasin... Och det är många rollspelare som byter mellan olika scenarion... Även gummorna... Sedan kanske en ung spelare har svårt att spela mogen kvinna.. De har ju till skillnad från oss äldre inte levt som både ung, äldre och gammal. Det vore kul om trådstartaren uppdaterar 😀
    Scammar du mig? Gå till #1 Tom Araya mot ts18tjej så ser du tråden skapades 2011-05-23. Spekulationer om huruvida trådstartaren fantiserade om sig fjorton år fram i tiden, då som kåt 18 åring, nu som trettioåring hör till ämnet? Eventuellt vill någon skapa en tråd om rollspel som mötesplats för dem som gillar det skarpt. 
  • Anonym (Olof)
    Anonym (Integritet) skrev 2025-03-03 16:39:49 följande:

Problemet i det här är att vi som följer det här forumet nog är rätt överens om att unga tjejer inte gillar äldre män utan istället föredrar killar i egen ålder eller strax ovanför. Medans äldre män gärna vill ha unga kvinnor. Och bilden av en äldre gubbfet, tunnhårig, blek och glåmig gubbe ha sex med en ung och fräsh tjej är äcklig för de flesta av oss. Det är något som bör motarbetas till varje pris.

Så när en TS påstår något som du gör är det svårt att tro på det alternativt så tror vi att du är vilseledd eller bara tillfälligt förvirrad. Vi vill tala dig tillrätta och samtidigt se till att gubb-asen inte får för sig att du är någon form av norm. 

Exakt. Helt enkelt därför att det ingen norm är. Sexuella fantasier i alla dess varianter äldre/yngre. erfaren/oerfaren, vit/färgad osv är nog relativt vanliga. Så länge tankarna inte leder till fixa idéer som en del herrar tycks ha lättare än kvinnor att fastna i. Det är ju nästan som man tror dem startar trådarna själva (avancerat rollspel), utger sig för att va en suktande tonårstjej som längtar efter äldre man som våldför sig på henne? Ett uttryck för en obsession? För så fucking vanligt är det inte med unga tjejer som dräglar efter äldre män.
  • Anonym (Olof)

Sorry, men som tur är finns det ju alltid undantag från regeln: En tröst för Lolita törstande killar?

• Anonym (Anonym rollspelare)

Det är många rollspelare som är gubbar som låtsas vara unga tjejer, vilket märks rätt snabbt när man börjar bygga upp rollerna... då funkar det inte för mig... Men en del rollar nog så utan problem. Vissa tjejer man spelar mot har svårt att spela mot en man som inte har samma ålder  irl och i rollen,och det är nog samma med männen. 

Sedan har man de perversa... De som säger sig vilja vara unga tjejer... Tvekar när det kommer till ålder, sedan visar det sig att de vill vara barn... Före puberteten... Det är garanterat alltid sjuka pedofiler, sannolikt män i de allra flesta fall. De kan oftast knappast kommunicera... Skriver som robotar och är alltid inloggade... 

Man får verkligen hoppas att de sjuka asen inte gör verklighet av sina fantasier. Just nu spelar jag mot en 35 årig tjej som är 20 i spelet som finner en mogen man hon blir kär i , och en 26 årig som är är 17.. och blir pirrig när hennes pappas kompis är i närheten... Så folk har fantasier... Och det är oftast inte några planer på att uppleva dem på riktigt. 

Det blir ju lite svårt för en annan att åka tillbaka i tiden när man var sexton och bli förförd av en mogen kvinna... Men det funkar utmärkt i fantasi och spel 😁

Så jag tror att det är mycket möjligt att det är en gubbe som låtsas vara en yngre tjej...

Det är faktiskt rätt många kvinnor i 35 till 45 årsåldern som vill spela sin ålder mot en ung man... De väljer nästan alltid bort spelet för att man inte ÄR en ung man... Så jag tror att snuskgummor är lika vanligt som snuskgubbar... Som sagt... Alla fantiserar om något. 

• Anonym (Önsketänkande bluffpervon)
    Anonym (Anonym rollspelare) skrev 2025-03-07 10:12:32 följande:

Det är många rollspelare som är gubbar som låtsas vara unga tjejer

Ungefär som TS då. Hur enkelt som helst att genomskåda. 
  • Anonym (Anonym rollspelare)
    Anonym (Önsketänkande bluffpervon) skrev 2025-03-07 10:19:13 följande:
    Ungefär som TS då. Hur enkelt som helst att genomskåda. 
    Förmodligen, känns som en man beskrivit sin kåthet... Men vi får nog aldrig veta sanningen...
  • Anonym (Olof)
    Anonym (Anonym rollspelare) skrev 2025-03-07 10:12:32 följande:

Det är många rollspelare som är gubbar som låtsas vara unga tjejer, vilket märks rätt snabbt när man börjar bygga upp rollerna... då funkar det inte för mig... Men en del rollar nog så utan problem. Vissa tjejer man spelar mot har svårt att spela mot en man som inte har samma ålder  irl och i rollen,och det är nog samma med männen. 

Sedan har man de perversa... De som säger sig vilja vara unga tjejer... Tvekar när det kommer till ålder, sedan visar det sig att de vill vara barn... Före puberteten... Det är garanterat alltid sjuka pedofiler, sannolikt män i de allra flesta fall. De kan oftast knappast kommunicera... Skriver som robotar och är alltid inloggade... 

Man får verkligen hoppas att de sjuka asen inte gör verklighet av sina fantasier. Just nu spelar jag mot en 35 årig tjej som är 20 i spelet som finner en mogen man hon blir kär i , och en 26 årig som är är 17.. och blir pirrig när hennes pappas kompis är i närheten... Så folk har fantasier... Och det är oftast inte några planer på att uppleva dem på riktigt. 

Det blir ju lite svårt för en annan att åka tillbaka i tiden när man var sexton och bli förförd av en mogen kvinna... Men det funkar utmärkt i fantasi och spel 😁

Så jag tror att det är mycket möjligt att det är en gubbe som låtsas vara en yngre tjej...

Det är faktiskt rätt många kvinnor i 35 till 45 årsåldern som vill spela sin ålder mot en ung man... De väljer nästan alltid bort spelet för att man inte ÄR en ung man... Så jag tror att snuskgummor är lika vanligt som snuskgubbar... Som sagt... Alla fantiserar om något. 

Vad beror det på att nutidsmänniskan har så väldans svårt för vara och leva i nuet. Nöjd med det som är? Drömma sig bort eller leva i fantasins värld som barn gör när en förälder läser sagor är populärt? Rollspel kan betraktas som infantiliserade vuxenlekar?  Eller utmärker de sig genom lägga till erotiken? Är vuxna människor lika besatta av sagor och troll eller påhittade dramer såsom barn är i unga år, innan puberteten tar över. Har vi inte tillräckliga seriösa dramer och frågor som utspelar sig i världspolitiken.  Behövs förströelsen eller flykten från friheten? Vara vuxen? Låta barnen få ha sina dockor och rollspel ifred i sina lekar inför vuxenblivandet. Vad tycker kidsen om de får veta pappa eller mamma leker yngre/äldre i sina gestaltningar med motparter och anonymt folk över nätet? Blir leken till en nödvändig verklighetsflykt eller ett fantasifullt sätt att koppla av. Saknar totalt erfarenheten sedan jag lekte med barbiedockor ihop med systrarna. 
  • Anonym (Olof)

Tack för att du delade Anonym Rollspelare. 

• Anonym (Snygg vältränad äldre)

Låter spännade, kan hjälpa dig om du vill Glad

Svar på tråden fantiserar om äldre män