Ej välkommen till skolan :-( Hjälp tack
Jag har en 13 årig dotter som ska börja 7 an nu till hösten. I den skolan hon går nu har det vart lite väl mycket bråk bland samtliga elever. Givetvis har min dotter också varit delaktig. Hon är för övrigt super duktig i skolan i alla ämnen och tycker att det är otroligt kul att lära sig. Hon är också en sådan som står upp för dom elever som mobbats på skolan. Hon dansar 3 dagar i veckan vilket jag tycker är toppen
För att göra långt kort har hon fått en näs percing av mej som en belöning för det bra hon har gjort. En liten pärla i näsan.
Nu ville jag byta skola och fick efter en lång kö en plats i en kristen fri skola. Jag vart överlycklig då jag själv har en kristen tro samt att min dotter tyckte skolan verkade toppen när vi var där. När alla papper skulle skrivas på säger rektorn att hon INTE är välkommen att börja där om inte pärlan tas ur näsan.
Dom tollererar inte sådant på skolan. Rektorn själv hade flertal hål i örat.
Jag känner som mamma att det är en stor sak att ta bort hennes percing,då jag som förälder redan har gett tillåtelse. Vad tycker ni om den situationen?