Hur går du omkring hemma?
Vad har du på fötterna när du går omkring hemma? :)
1. Barfota!
2. I strumpor.
3. I Inomhusskor.
Vad har du på fötterna när du går omkring hemma? :)
1. Barfota!
2. I strumpor.
3. I Inomhusskor.
Beror väl på hur varmt/kallt det är
Strumpor alt raggsockor alt barfota
Väldigt olika.
Barfota (oftas så har jag inga strumpor på våren och sommaren)
Tofflor (älskar tofflor och har en stor korg full)
Strumpor (om jag har det på mig när jag tar av mig skorna, eller om jag är lite frusen. Fast då blir det oftas sockor)
Alltid tofflor, (Birkenstocks) en vana jag lagt mig till med i nya hemlandet Tyskland. Jag är så van vid dem nu att jag knappt kan gå barfota längre, känner mig vinglig utan skor. :-0
Strumpor.
barfota, avskyr strumpor och har bara det på mig när jag måste.
Toflor på höst, vinter, vår och strumpor eller barfota på sommaren men oftast strumpor om det inte är tokvarmt eftersom jag ofta fryser om fötterna.
Undrar faktiskt hur era fötter ser ut på er som har skor/strumpor på sig 24 timmar om dygnet :-P
Strumpor! Helst lite tjockare strumpor på vintern, o tunnare på sommaren :)
I strumpor men eftersom jag har lätt att få kalla fötter och värst är det under höst/vinter händer det att man använder ett par innetofflor
Jag har alltid såna där "småhåriga" mjuka, tjocka strumpor. Känns som att gå omkring med moln runt fötterna Sen är dom roliga också, med ögon, öron eller andra figurer och färger. Typ såna här fast lite roligare och finare. www.strumpbutiken.com/Image/2010-11-09_05.28.54-chenille-djur-2.jpg
Det beror på hur varmt det är.
Men strumpor, barfota eller "fårfittor"
Aldrig inneskor!
Det har jag bara om man är bjuden på lite finare tillställningar där det förväntas att man har det.
Hej !
Jag hade en liknande tråd för några månader sen .... jobbar oftas med inneklimat osv.
Strumpor är bäst att gå omkring.
Går man barfota spelar som sagt materialet på golvbeläggningen en roll för komforten.
En ny interessant fråga skulle kunna vara: "Hur varmt/kallt har ni det inomhus på somrarna"
... om ngn vill starta en ny tråd
I strumpor