• MyAngel

Namnskiva med barnets namn?

Hej!

Jag har en dotter som fyller 1 år nästa veckan och vi önskar en namnskiva till henne med hennes namn. Har hört att det finns barnskivor med barnetes namn för att barnet skall lära sig sitt namn. Någon som vet vart jag kan hitta en sån???

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Namnskiva med barnets namn?
  • Habaladabala

En sån köpte jag på Åhlens 
    Hette nåt i stil med:
    "sjung med oss Alexander" eller ja vad nu barnet heter....

• Habaladabala
    adrift skrev 2011-05-18 13:57:57 följande:
    Finns de till alla namn ?
    Nja det vet jag inte men de vanligaste iaf.
    Jag skulle ha till mina tjejers kusin som heter just Alexander och det fanns.
    Mina tjejer heter Elisa och Linnea och av dem fanns bara Linnea. Men så är det ju med alla olika namnsaker som pennor, nyckelringar, ballonger osv. Elisa finns aldrig medan Linnea alltid finns.  
  • adrift

Aha för aldrig hört med namnskiva.. Men antar Loke inte finns .. Får kolla:)

• Maria Nabard
    MyAngel skrev 2011-05-18 13:36:27 följande:
    Hej!

Jag har en dotter som fyller 1 år nästa veckan och vi önskar en namnskiva till henne med hennes namn. Har hört att det finns barnskivor med barnetes namn för att barnet skall lära sig sitt namn. Någon som vet vart jag kan hitta en sån???

Tacksam för svar!

Personlig barnmusik

melodi_216_701.jpg
    Personli musik: Sjung mé är en omtyckt CD med namn för barn.

Sjung mé är en personlig cd med musik för barn, en personlig present till barn, där han (hon) kan höra sitt namn repeteras. Barnet hör sitt namn sjungas i melodierna och vet att de är just för henne eller honom de sjunger. Alla melodier finns det karaokeversion på, så att man kan sjunga med själv. Med skivan följer ett sånghäfte med fina illustrerade bilder.

Cd-skivan är tänkt att både text, musik, omslag och sånghäfte ska fånga ett barns uppmärksamhet och även vara kul för en vuxen att lyssna på och sjunga med.
    http://sagolandet.jetshop.se/personlig-barnmusik-c-315-1.aspx
  • Habaladabala
    Maria Nabard skrev 2011-05-18 14:51:59 följande:

Personlig barnmusik

Personli musik: Sjung mé är en omtyckt CD med namn för barn.

Sjung mé är en personlig cd med musik för barn, en personlig present till barn, där han (hon) kan höra sitt namn repeteras. Barnet hör sitt namn sjungas i melodierna och vet att de är just för henne eller honom de sjunger. Alla melodier finns det karaokeversion på, så att man kan sjunga med själv. Med skivan följer ett sånghäfte med fina illustrerade bilder.

Cd-skivan är tänkt att både text, musik, omslag och sånghäfte ska fånga ett barns uppmärksamhet och även vara kul för en vuxen att lyssna på och sjunga med.
    sagolandet.jetshop.se/personlig-barnmusik-c-3...
    Ja den var det jag köpte!
    Fanns på Åhlens i början av februari vet jag.....  
Svar på tråden Namnskiva med barnets namn?