• Labolinas

    Medium i Malmötrakten

    Jag vill veta mer om framtiden! Någon som kan rekommendera ett medium i Malmötrakten som är duktig och kan sina saker?

    Tack


    ~Carpe Diem~
  • Svar på tråden Medium i Malmötrakten
  • pussel

    Jag ska till Eva Olsson i Staffanstorp om ett tag. Har inte varit hos henne tidigare men har hört mycket bra om henne. Enligt hennes hemsida är hon även flitigt anlitad till seanser runt om i Sverige. Lycka till!

  • Labolinas
    HelenFr skrev 2011-05-16 13:03:28 följande:
    Brigitte har jag för mig att hon heter, sedan finns ju Frans Dupont, han är nog den jag tror är bäst...
    Ja, den sistnämnde har jag med hört ska vara bra!
    pipie72 skrev 2011-05-19 09:38:57 följande:
    Benny var nonchalant och värdelös och dyr. En annan Monica Crawford var ännu värre. Brigitte på vitemöllegatan gillar jag, men stör mig på att hon hela tiden får folk in till butiken som stör och distraherar. Igår var jag hos Carina Blomgren som var bra faktiskt.
    Carina Blomgren - använder hon tarot eller hur spår hon?
    pussel skrev 2011-05-19 18:48:56 följande:
    Jag ska till Eva Olsson i Staffanstorp om ett tag. Har inte varit hos henne tidigare men har hört mycket bra om henne. Enligt hennes hemsida är hon även flitigt anlitad till seanser runt om i Sverige. Lycka till!
    Vilken "metod" kör hon enligt?

    Tack för tips alla
    ~Carpe Diem~
  • Ixchel

    Maggie kanske heter hon Nath i efternamn numer. Annars ring Maj Karlssson i Norrland nånstans, duktig seriös.

  • pipie72

    Har beställt tid inför morgondagen till frans Dupont. Var hos honom för 6 år sen och han var riktig grym och allt stämde, även om det inte var det jag ville höra då. Någon mer som varit hos honom??

  • Labolinas
    pipie72 skrev 2011-05-24 09:54:21 följande:
    Har beställt tid inför morgondagen till frans Dupont. Var hos honom för 6 år sen och han var riktig grym och allt stämde, även om det inte var det jag ville höra då. Någon mer som varit hos honom??
    Är det svårt att få en tid? Var finns har någonstans? 
    ~Carpe Diem~
  • pipie72

    +45 25721350

    Han bor i cph men kommer in till malmö. han tar iof 800 kr men han är skitbra och skrämmande

  • Vanilj0909

    Hej, har någon varit hos birgitte? Hur mycket har stämt in efter åt?? Jag var där för någon dag sen och hon visste saker om mig som hon inte borde vetat. Hon fick mig verkligen till börja fundera...kusligt.... Men vill gärna veta om er som har varit där och hur mycket som har stämt in.

  • Tea1

    Hej . Hört av några jag känner att mycket hon säger stämmer. Hur boka du tid hos henne?

  • sriracha
    pipie72 skrev 2011-05-24 09:54:21 följande:

    Har beställt tid inför morgondagen till frans Dupont. Var hos honom för 6 år sen och han var riktig grym och allt stämde, även om det inte var det jag ville höra då. Någon mer som varit hos honom??


    Hej!! 


    skulle gärna vilja veta om spådomarna Frans dupont gjorde stämde? Han har sagt saker jag verkligen inte hoppa på och ville göra hos andra som varit hos honom!! Tusen tack på förhand! 

  • InuitivInsikt

    Jag kan också reagera på medier som är mer "komers". Jag vet en fjärrskådare och medial person som bara är det och som inte tar betalt. Men man förstår också de som får så många förfrågningar och som behöver få pengar för det annars skulle de bara sitta och spendera sin tid på det

Svar på tråden Medium i Malmötrakten