MILF
Jag har aldrig förstått mig på Ordet MILF. om någon kallar dig milf, hur skulle du reagera? jag vet ju vad ordet betyder, men det kan ha olika innebörd. jag får ofta höra "hej milfen" eller liknande och jag ser det som stötande, eller jag vet inte riktigt hur jag ska se det? betyder det att man är en fräsch morsa eller att man är en morsa någon vill sätta på? jag kan inte riktiktigt placera ordet i mitt ordföråd.
sen tycker jag inte att det är speciellt trevligt att kalla någon för det, eller säga "du ser inte ut att ha fått barn" måste det synas att man fått barn? spelar det någon roll hur man ser ut? jag är ung och jag tänker inte strunta i mitt utseende bara för att jag fått barn, men jag tycker inte att det behöver påpekas. det skulle räcka om någon bara sa, "vad fin du är idag"
någon som håller med mig? eller är jag bara överkänslig? jag känner själv att min kropp inte är som innan och när folk påpekar mitt utseende på det sättet känns det ännu värre. man sjuker ihop istället för att skina upp, om någon förstår hur jag menar? om man går te.x går på fest, kommer in och hälsar på alla, man är på bra humör och glad, så kommer någon fram och säger: vad fin du är, du ser inte ut att ha fått barn, och så sunker man ihop som en påse skit och tänker på sin kropp helt plötsligt. som att dom trodde att jag skulle ha blivit ofräschare när jag fick barn? eller jag vet inte, det känns bara så jobbigt för mig.
det kanske står lite rörigt men jag behövde nog bara ventilera mig lite.