• svalsta

Mammalediga i Sthlm med busiga 1+ åringar ??

Söker efter andra mammalediga som har busiga små 1 åringar eller kanske lite äldre..
    Min dotter är 13 månader och ett riktigt bustroll =)

Hon vill gärna leka med andra busiga barn i sin ålder om dagarna!

Bor i Sthlm,  Enskede, är 24 år, så om du bor i Sthlm och har tråkigt om dagarna hör av er!

• Svar på tråden Mammalediga i Sthlm med busiga 1+ åringar ??
  • Vitavaniljdrömmar

Hej!

Jag är mamma till en busunge som heter Alva som fyller 1 år om två veckor 
    Vi  vill gärna lära känna  andra mammor och barn i samma ålder som vi kan hitta på roliga saker med på dagarna.
    Vi bor i Nacka,

• Josenoah

Hej!

Har en busig kille på 15 månader som gärna kommer ut och leker med andra :) Vi bor på Värmdö, men har bil så vi kan ta oss överallt :)

• svalsta

Hej vad kul med svar!

Hur länge har ni planerat vara hemma med era små? Jag ska jobba lite i sommar men de är några utspridda veckor här och där, annars är jag mammaledig.

berätta gärna lite mer om er själva =)

Kommer flytta till Hanine kommun den 15 juni, blev klart igår =)

Ska vi styra upp något eller vad säger ni, nästa vecka skulle de ju bli fint väder igen, kanske kan ses ute i någon park?

• Josenoah

Ja gärna!! Vi tar en träff nästa vecka tycker jag :) jag kommer börja jobba i början på juli men jobbar endast 75% så kommer vara ledig några dagar i veckan då jag har helg pass med i mitt schema :) vet ni nån bra park?

• Vitavaniljdrömmar

Jag ska vara mammaledig fram till september. Vi träffas gärna nästa vecka. Vi kan alla dagar utom fredag Att träffas i någon park låter som ett bra förslag tycker jag. Vilken park tycker ni?

• svalsta

Någon som kan onsdag? Kanske någon park, centralt i sthlm, eller på söder?

• zannahh

Jag (26 ar) och Liam (14 man) foljer garna ocksa med! Har bott utomlands lange och kanner inga med barn har i stan! Liam tycker det ar jattekul att springa runt i lekparker, sa det passar oss utmarkt!
    Liam kommer borja pa forskolan i oktober, da jag ska borja studera.

• zannahh
    zannahh skrev 2011-05-11 14:59:32 följande:
    Jag (26 ar) och Liam (14 man) foljer garna ocksa med! Har bott utomlands lange och kanner inga med barn har i stan! Liam tycker det ar jattekul att springa runt i lekparker, sa det passar oss utmarkt!
    Liam kommer borja pa forskolan i oktober, da jag ska borja studera.
    Vi bor i Huddinge!
  • mamma88

min äldsta är 15 månader o ÄLSKAR andra barn o att vara ute! Så vi hakar jättegärna på:D

• svalsta

Någon som kan ses nästa vecka? Måndag ??

• mamma88

imorrn kan tyvärr inte vi... men nån annan dag!

• svalsta

Hallå =) Hoppas inte tråden dött ut..

Var i en jättefin park idag i Aspudden, Aspuddsparken hette den, de har egen hemsida också.

De hade lekpark, cafe, massa djur, kanin, häst, katter (!), getter o grisar. Klara tyckte de var hur kul som helst!

Om vi ska träffas så är de ett bra alternativ tycker jag, åker gärna dit igen.

Jätteenkelt att hitta dit, station Aspudden med t-banan.

• Vitavaniljdrömmar

Hej Jag har inte varit så aktiv här eftersom vi har haft fullt upp de senaste veckorna med förkylningar, kalas m.m Jag och Alva vill gärna träffas och leka någon dag. I Aspuddsparken är det jätte trevligt, jag har varit där några gånger med mitt jobb. Vad säger ni om att träffas där nästa onsdag?

Svar på tråden Mammalediga i Sthlm med busiga 1+ åringar ??