• Rocktroll

Kontakta Topshop uk?

Beställde en vara från hemsidan för en vecka sedan och betalade direkt via paaypal. Men sen fick jag ingen orderbekräftelse eller något och jag ville dessutom ändra i min beställning så jag har mailat otaliga ggr utan att någon ens har svarat. Kundtjänstnumret som står på sidan funkar inte heller så ska jag försöka ringa direkt till kundtjänsten i england?  Sämre service får man leta efter.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Svar på tråden Kontakta Topshop uk?
  • annzah

Jag hade ringt deras engelska kundtjänst. Det låter ju jätteskumt att du inte fick bekräftelse osv., särskilt som du betalade med PayPal - lika bra att prata med någon direkt. Mail blir ofta försummade har jag märkt...!

Lycka till!

• Rocktroll
    annzah skrev 2011-04-28 10:15:06 följande:
    Jag hade ringt deras engelska kundtjänst. Det låter ju jätteskumt att du inte fick bekräftelse osv., särskilt som du betalade med PayPal - lika bra att prata med någon direkt. Mail blir ofta försummade har jag märkt...!

Lycka till!
    Tack! testade att ringa numret nu men det funka inte heller. Får kolla hur jag ska ändra om numret så att det blir englands landskod eller något.
  • SoStylish

Du måste ju slå landskoden först om du ska ringa dit. Topshop är ju ett så pass stort företag så det borde ju finnas en fungerande kundtjänst!

• Rocktroll
    SoStylish skrev 2011-05-10 16:38:34 följande:
    Du måste ju slå landskoden först om du ska ringa dit. Topshop är ju ett så pass stort företag så det borde ju finnas en fungerande kundtjänst!
    Det ordnade sig iaf efter mycket om och men.
  • Josefin1994

Hej! Jag undrar hur det löste sig för dig? Jag har nämligen försökt komma i kontakt med topshop.com då jag fick en vara som var missfärgad men det är ju totalt omöjligt då telefonnumret inte fungerar och ingen svarar på mejl.

• Sannatisjö

Jag är helt förvirrad ???? beställde saker från topshop för 2200kr och först drogs det 3200kr direkt och nu har det dragits yttligare 2300kr en dag senare ?! Inget nummer funkar och hittar inte ens en mailadress som går igenom...????

Svar på tråden Kontakta Topshop uk?