• Hanna91

Vi som planerar barn/ Gravida/ Föräldrar i LJUNGBY

Hej!

Jag är en nyinflyttat 20årig tjej i ljungby och jag skulle vilja hitta unga tjejer som planerar barn, är gravida eller nyligen fått barn!

Behöver prata av mig om ideér, framtiden, familj, barn, pengar , JA allt!

Hoppas det finns några goa tjejer som vill prata med mig! Kanske till och med kan träffas ett gäng och fika!

Kram på er! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-25 11:12
    Ska nog lägga till att jag menar Ljungby i Småland! :)

• Svar på tråden Vi som planerar barn/ Gravida/ Föräldrar i LJUNGBY
  • Jonasson

Okej men hoppas ni får ert plus snart. :)

Mot Halmstad. Nästan i Lidhult.

• Hanna91
    Jonasson skrev 2011-06-22 13:52:04 följande:
    Okej men hoppas ni får ert plus snart. :)

Mot Halmstad. Nästan i Lidhult.
    Okej! Just nu bor vi hos mina föräldrar i varberg (killen sommarjobbar här borta) men annars bor vi i centrum kan man säga, han pluggar!
  • Jonasson

Jaha okej. Glad  Jag har bott i Ljungby i flera år men köpte hus utanför Ljungby med min sambo för 2,5 år sedan.

• Hanna91
    Jonasson skrev 2011-06-22 13:59:54 följande:
    Jaha okej. Glad  Jag har bott i Ljungby i flera år men köpte hus utanför Ljungby med min sambo för 2,5 år sedan.
    Kul! Dock tycker jag ljungby är så otroligt litet... saknar affärer o annat som vi har i varberg..
  • Jonasson

Ja där är inte mycket att välja på precis, och det är ju en bit om man ska ta sig till Halmstad eller Växjö för att hitta på något..

• Hanna91
    Jonasson skrev 2011-06-22 14:10:15 följande:
    Ja där är inte mycket att välja på precis, och det är ju en bit om man ska ta sig till Halmstad eller Växjö för att hitta på något..
    Precis! Det är väldigt tråkigt!
  • Songs from the wood

Nä, utbudet av affärer, restauranger och caféer kunde varit bättre men samtidigt är det väldigt smidigt att bo i en liten stad då man har barn. Nära till allt!

• Hanna91
    Songs from the wood skrev 2011-06-27 01:46:05 följande:
    Nä, utbudet av affärer, restauranger och caféer kunde varit bättre men samtidigt är det väldigt smidigt att bo i en liten stad då man har barn. Nära till allt!
    Jo Absoult! :) 
  • lopplina

Hej Hanna! Hur går det? Har det hänt nägot än? :) kram

• jemmpa

en till från ljungby. bor nån mil utanför ljungby, jobbar inne i ljungby, har en dotter, å försöker på barn nr 2

• ThereseKJ

Hejsan. Bor också i Ljungby. Slutade med p-piller november 2010 och utebliven mens sedan dess. Väntar på att den ska komma igång och att de plussar snart !:)

Svar på tråden Vi som planerar barn/ Gravida/ Föräldrar i LJUNGBY