är detta normalt för en 16 månaders
Hejsan.
För att ge er kort info om min son för övrigt så gör jag en lång historia kort.
Han är 16 månader idag. Hade en jättejobbig förlossning. Han har sovit sammanlagt 15 hela nätter sen han föddes (19-05) annars har han skrikit sig igenom nätterna (inte lite skrik utan VRÅÅÅÅLSKRIK) och vi har sökt läkarhjälp 6 ggr för detta. Nåväl... sömnen krånglar fortfarande, han skriker på nätterna men om det vore det enda.
Han är så arg så det liknar ingenting. Han har INGET Tålamod. Jag stod still med vagnen 10 sekunder och han blev skiiiitarg och bara kastade sig bak i vagnen och så här håller han på. Hela tiden. Idag har han haft ca 10 utbrott. och jag menar verkligen utbrott. Han slänger sig åt alla håll och gråter hejdlöst... han pekar men jag förstår ju inte vad han vill. Och detta har tidigare gjort mig jättearg, men nu "ignorerar" jag det istället. (Förstå mig rätt)
Men är det normalt att barn är så här extremt utåtagerande?Jag är rädd för framtiden för jag får katastroftankar om att han har adhd osv.
Jag är kanske helt övernervös och känslig men detta är mitt första barn och jag jämför bara med ALLA mina vänners barn som inte alls e så här.
Hjälp mig. Vad kan dessa utfall bero på?