Är katten ett lejon?
Tänk er ett knäppt scenario.
En katt blir uppfostrad i en lejonflock och beter sig sen som ett lejon.
Blir katten automatiskt ett lejon eller är den fortfarande en katt. Kanske det blir en blandning.
Välj själva.
Tänk er ett knäppt scenario.
En katt blir uppfostrad i en lejonflock och beter sig sen som ett lejon.
Blir katten automatiskt ett lejon eller är den fortfarande en katt. Kanske det blir en blandning.
Välj själva.
Och Jesus föddes i ett stall...
hur långt är ett snöre ?
eftersom denna katt kan endast para sig med en katt och inte med en lejon förblir den en katt. De 2 är 2 helt olika arter och kan inte få avkommor samt kan andra lejon flock döda katten eftersom den är inte lejon. Lukten, genetiska arvslaget osv. Djur är mycket smartare än du tror!
Därför tyckte jag att det var kul att göra liknade fråga om djur i stället.
Men som ni ser, så har jag skrivit ett knäppt scenario. För en katt skulle aldrig bli accepterad av en lejonflock. Jag tänkte mer på hur katten skulle känna sig om den blev uppfostrad av en lejonflock.
vaddå, typ som i Ice Age 2 när mammut-tjejen är uppvuxen bland pungråttor eller vad det är och tror att hon är en pungråtta haha
Den skulle nog få mindervärdeskomplex när den inser att den är typ 15 gånger så liten som sina flockpolare och till slut bli uppäten av typ en gnu eller nåt.
Katten kommer säkert att tro att den är ett lejon, men alla vi andra vet ju att den är en katt
Frågan är om en katt klarar att göra lejonstuff som att jaga och fälla antiloper...
Nej en katt kan aldrig bli ett lejon. Men om hen vill tro att hen är ett lejon så fine by me.