• Tetris

Barnvakt- betalning?

Hej!

Har två barn, en på fyra och en på ett år. Vi ska ha barnvakt en kväll. Barnvakten är här två timmar, båda barnen är vakna första timmen och sedan ska yngsta läggas och sedan också äldsta innan vi kommer hem. Hur mycket är rimligt att betala barnvakten?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Barnvakt- betalning?
  • jofiem

80kr per timme ett par ggr i månaden tycker jag också är ganska ok. 
    Våran kille är nu 11 mån gammal och vi har aldrig haft barnvakt. Vi tycker att det blir skönt med att man ska kunna gå ut nån gång för en middag eller på bio... Glad Jag ser fram emot detta.  

• Frida Nilsson

Hej!
    Jag ska vara barnvakt åt en elva månaders flicka, jag är 13 år och vet inte hur mycket jag ska ta betalt.. några råd på hur mycket jag ska ta??

• Hani

Hej, Heter hani och är 13 år gammal. Jag bor i stockholm och skulle verkligen vilja vara barnvakt/ha jobb då jag vill spara pengar!Så ifall att ni skulle behöva en barnvakt skulle ni kunna väl ringa detta nummer : 9725295670 :)

• Elladaim

Hej! jag är heter Ella och är 15 år (snart 16) och skulle vilja vara barnvakt då jag samlar pengar till resor. Jag har en lillebror som är 5 år som jag brukar passa väldigt ofta, brukar dessutom vara barnvakt åt min granne. Jag bor i stockholm och om ni leter efter en barnvakt så kan ni gärna ringa 0709607009 :)

• Sabina snart 14

Jag är en tjej på snart 14 år som ska vara barnvakt en kväll till två stycken (1 och 4 år) Jag kommer troligen att vara barnvaktfrån runt klockan 6 till 12 på kvällen. Då lagar jag mat och lägger barnen. Jag undrar hur mycket jag bör ta för den kvällen?

• Jockeag

Finns ett enkelt sätt att kolla vad barnvakter runt omkring tjänar, runt mig i åkersberga med 0 års erfarenhet och passande av 2 barn 5h i veckan så ligger det på ca 100kr/h.Skrattande

• Jockeag
    Jockeag skrev 2017-02-21 22:52:43 följande:

Finns ett enkelt sätt att kolla vad barnvakter runt omkring tjänar, runt mig i åkersberga med 0 års erfarenhet och passande av 2 barn 5h i veckan så ligger det på ca 100kr/h.Skrattande

Glömde lägga till länken www.care.com/sv-se/barnvakt-lon
  • Nuna

Hej!

Jag är en barnskötare som har jobbat med pedagogiska förskolor i många år. För tillfället är jag föräldraledig och har börjat jobba som barnvakt. Jag bor i centrala Malmö och tar emot alla barn från 1,5 år och 8 år. Jag är tar emot barn i min lägenhet fredag och lördagskvällar. Det kan vara att jag tar flera barn samtidigt

• Nuna

Hej

Jag har en barnpassnings verksamhet som drivs av mig som är erfaren och arbetar med barn till vardags. Med flera års erfarenhet bakom mig kan ni som föräldrar vara trygga med att era barn är omhändertagna på bästa möjliga sätt. Det kan vara att jag tar emot flera barn samtidigt.

verksamheten utgår från vår bostad som är belägen i centrala Malmö. Här har föräldrar möjlighet att lämna sina barn och sedan bege sig ut till nattlivet i Malmö.

Jag tar emot era barn som vid den här tiden ska börja förbereda sig för sömn. De får sova skönt och bekvämt i en behaglig miljö.

verksamheten är öppen fredagar och lördagar kväll.Till barn som sover över erbjuder jag också frukost. Vid frågor och bokning vänligen ring

0700-221880.

Nura

• Nuna
    Nuna skrev 2017-10-12 23:55:14 följande:

Hej

Jag har en barnpassnings verksamhet som drivs av mig som är erfaren och arbetar med barn till vardags. Med flera års erfarenhet bakom mig kan ni som föräldrar vara trygga med att era barn är omhändertagna på bästa möjliga sätt. Det kan vara att jag tar emot flera barn samtidigt.

verksamheten utgår från vår bostad som är belägen i centrala Malmö. Här har föräldrar möjlighet att lämna sina barn och sedan bege sig ut till nattlivet i Malmö.

Jag tar emot era barn som vid den här tiden ska börja förbereda sig för sömn. De får sova skönt och bekvämt i en behaglig miljö.

verksamheten är öppen fredagar och lördagar kväll.Till barn som sover över erbjuder jag också frukost. Vid frågor och bokning vänligen ring

0700-221880.

Svar på tråden Barnvakt- betalning?