Är så ledsen, stressad och många andra känslor!!
Kom precis hem efter en fika/lunch med min son och vännina. Säger bara GUD 40 min och jag trodde jag skulle dö. Min snälla son, som alltid lyssnat, alltid varit glad, har blivit som ett helt annat barn.
De första 5 min går alltid så bra, men efter det, så skrik han, slänger maten och man skäms så mycket, för man kan tro att han är en bortskämd unge. Men så är ej fallet, han har regler här hemma, och jag se till att följa de, vi ge oss inte bara för att han skriker lite och vill på sitt sätt som är fel. Han har alltid varit duktig och sammarbetat med andra barn, hållt en i handen när man ska ut, eller när man går och handlar har han aldrig sprungit ifrån en.
Han blir nu snart 20 månader och jag vet att det är bara en period i deras liv där de måste göra sig hörda på något sätt.
Men hur klarar man sig igenom den här perioden som föräldrer??? Hur håller man sig lugn och hittar tillbaka till glädjen? Hur hanterar man såna sitatiuner på stan?? Vill inte heller att han ska tro att varje gång vi går ut att han kan skrika så där. Är så rädd att den här fasen blir sen permanent.