• delfinen80

hur få någon annan än mig att duga

Har en 8 månaders som under ett par månader skriker sig hes så fort någon annan än jag är i närheten..
    Ska börja jobba inom 1 månad och detta börjar bli ohållbart.. Inte ens pappa duger.. Någon som har tips och ideer??
    Jag vet inte om jag klara av att jobba om jag vet att hon skriker hela dagen.. Någon som varit med om liknande?
    Har ju 4 barn till och ingen av dom har varit så här....

♥Mina Ungar Är Mitt Liv♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-01 08:17
    Är det ingen här på familjeliv som haft en väldigt envis och mammig bebis??
    Jag börjar få lite småpanik.... Vet inte hur jag ska klara av att börja jobba när jag vet att hon skriker sig hes
    hemma när inte jag är i närheten...Gråter
  • Svar på tråden hur få någon annan än mig att duga
  • RosaNapp

Kan pappan sova i en tröja i ett par nätter (gärna ha på den 24/7) och så kan hon få ha den när du bär omkring på henne så att du bär, men med pappas doft?

• delfinen80
    RosaNapp skrev 2011-03-27 21:29:31 följande:
    Kan pappan sova i en tröja i ett par nätter (gärna ha på den 24/7) och så kan hon få ha den när du bär omkring på henne så att du bär, men med pappas doft?
    Absolut.. Jag testar allt..
    Har sagt att vi får börja köra stenhårt nu att han får ta henne när han kommer hem och jag får gå och göra något annat så att hon lär sig.. Men det gör ont i mitt hjärta, samtidigt som det är skit jobbigt, rent ut sagt, att det bara är jag som duger...
    ♥Mina Ungar Är Mitt Liv♥
  • delfinen80

Ingen mer som har något tips??
    Dagen idag har varit hopplös.. Bara jag hela tiden.. Går jag 1 milimeter ifrån henne så är det skrik skrik skrik...

♥Mina Ungar Är Mitt Liv♥
  • delfinen80

Är det ingen här på familjeliv som haft en väldigt envis och mammig bebis??
    Jag börjar få lite småpanik.... Vet inte hur jag ska klara av att börja jobba när  jag vet att hon skriker sig hes
    hemma när inte jag är i närheten...Gråter

♥Mina Ungar Är Mitt Liv♥
Svar på tråden hur få någon annan än mig att duga