• MolleMalin

Erfarenhet av NÄL i trollhättan?

Skulle vilja höra lite vad ni har för erfarenheter av främst neonatalvården i trollh men också förlossningen o antenatalen!

Inlagd på sjukhus sedan en lång tid tillbaka pga tidig vattenavgång o det är i trollhättan vi kommer föda o ligga på neo. Vill veta hur ni tyckte att det var!

• Svar på tråden Erfarenhet av NÄL i trollhättan?
  • skogstok

Vi var otroligt nöjda med NÄL. Vi blev bra omhändertagna på både antenatala, förlossningen och neonatala. Det var en sköterska på neo som vi inte tyckte om men övrig personal var vi nöjda med. Hoppas att din bebis stannar några veckor till i magen.

• MolleMalin

Tack för att du tog dig tid att svara. Roligt att höra att ni varit nöjda. Brukar alltid finnas nån liten häxa man inte tycker om;)

• saarraan

tyckte antenatala å förlossningen va bra, neo tyckte ja va skit dåligt. låg där själv i ca 3 veckor  och dom pratade endast me mej om dom skulle ta prover å sånt

• FiaLoppan7

Hej! Antenatal och förlossning tyckte jag var ok, bb sådär, och neo helt fantastiskt! Har aldrig träffat så många goa, engagerade och omtänksamma människor förr. Dom brydde sig väldigt mycket om både barnen och föräldrarnas välbefinnande och försökte hjälpa till med långt mycket mer än vad de behövde. Låg där i en månad men mina tvillingflickor i början av året.

• Lollilock

NEO och FL får högsta betyg av mig
    BB var sådär. Kände mig inte alls välkommen:(

Svar på tråden Erfarenhet av NÄL i trollhättan?