mamma ledig i västerås?
Är mammaledig med min 5 månaders. O nu sökerjag o min son mer unga mammor som kanske ä sugen på att hitta på nått på dagarna med oss.
jag är född 88.
Är mammaledig med min 5 månaders. O nu sökerjag o min son mer unga mammor som kanske ä sugen på att hitta på nått på dagarna med oss.
jag är född 88.
vi kanske kan ta de efter påsk eller nått?
Hallåj
Mikaela heter jag och har en son som snart är 4 mån.. Hänger gärna med å fikar en dag, känner inte så många i denna stad..
Japp efter påsk låter bra. Kul att vi börjar bli ett gäng
Hejhej, jessica heter jag har en 7 månaders liten tös.. själv är jag 19..
Skulle vara kul att hitta på något :)
Efter påsk passar utmärkt, vad kul:)
Hej!
Jag är jätte gärna med och träffas jag med!! Bara att nån styr upp en dag, tid och plats samt kanske ett telenummer till en person så man kan höra av sig om man inte skulle hitta varandra:)
vad roligt att det enda blir så pass många!!
Alla lediga på onsdag nästa vecka? haha nu säger jag bara en random dag för att komma igång haha :P
Ja onsdag passar för mig :)
Passar för mej med
passar bra för mig med =)
Vart ses vi då? :D Centrum eller hemma hos någon? :)
Hej!
Onsdag passar mig med!! Om det är fint väder skulle man kanske kunna ses på stan och ta en fika någon stans?
ja en fika på stan blir bra de för min del, eller så tar man med sig fika kanske o kan sitta på filtar ute nån stans eller nått, de skulle ju funka de med eftersom vädret ä fint nu =)
Hej, blir det något imorgon? Vilken tid? Och var
jag har ingen aning, de verkar ju inte som så :(
Nä nu börjar jag o lillen bli extremt uttråkade av att bara sitta. Nån som har lust at hitta på nått roligt med oss här i veckan så så skriv ett medelande till mig på facebook haha, ja glömmer bort att kolla denna sida varje dag så de ä lättare på fb.
Jag heter Nathalie Östlund på fb =)
Heej =)
Här har ni en till västeråsare ( sen 3 år tillbaka ) och föräldraledig =)
Ses gärna ! =)