6 manaders vill itne ha ersattning alls
Min 6 manader sdotter vagrar allt som smakar ersattning och gilla ritne flaskor heller.
Vi har provat masso rmed olika flasktyper, gjort extra hal, provat med sana dar koppar med handtag hon far halla sjalv, provat en vanlig kopp, gett brostmjolk, gett olika slags ersattningar men inget fungerar.
Hon har hel ammats till en manad sen men ar nu inte intresserad av det heller och det ha rlett till att min mjolk tagit slut.
Hon ater garna frukt, doktorn sa att jag skulle blanda lite ersattning i frukten, men denmangd ersattning hon behover funkar ju inte at tblanda i frukt, det blir ju sa mycket frukt att hon inte far plats med det i sin mage per dag?? Sne sa doktorn att vi skulle svalta henne tills hon at, ja det resulterade i 3 dagars matvagran och stackarn blev uttorkad men vagrade fortfarande ersattning sa jag gav in och gav henne lite applen med ersattning och lite vatten som hon drack ur flaskan utan problem.
Jag blir helt utbrand pa detta :( Hur ska jag fa henne att dricka ersattningen? Har en pojke har hos mig ibland som jag passa roch han dricker 5 flaskor med god patit under tiden han ar har, kanns hopplost.